کد خبر : 1855204 | 03 آذر 1401 ساعت 06:00 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار به بلینگام: به لیگ جزیره نرو!

نایجل دی یونگ و آندروس تاونسند که سابقه حضور در لیگ انگلستان را دارند، جود بلینگهام را بازیکنی استثنایی می‌دانند و به او توصیه کرده‎اند که به لیگ جزیره نرود.

هشدار به بلینگام: به لیگ جزیره نرو!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان و با استعداد انگلیسی در 19 سالگی از برترین فوتبالیست های شاغل در بوندسلیگا به شمار می رود و در تیم ملی انگلستان نیز به مهره‌ای کلیدی و ثابت برای گرت ساوتگیت بدل شده است.
بلینگام در دیدار مقابل تیم ملی کشورمان اولین تجربه اش در رقابت های جام جهانی را تجربه کرد و اولین گلش در این رقابت ها را هم به ثمر رساند.
زنبورهای آلمان در پرورش بازیکنان جوان فوق‌العاده عمل می کنند و شرایط ایده‌آلی برای پیشرفت آنها فراهم می‌کنند.
این روند برای بلینگام به بهترین نحو ممکن پیش رفت و حالا در تابستان آینده آماده جدایی از باشگاه دورتموند و پیوستن به باشگاهی درجه یک در اروپا نظیر رئال مادرید، لیورپول، چلسی، سیتی یا یونایتد است.

1768579

حالا در هیاهوی اخبار نقل و انتقالات هافبک انگلیسی، نایجل دی یونگ، بازیکن سابق باشگاه منچسترسیتی ترجیح می دهد او در بوندسلیگا بماند و به بایرن مونیخ منتقل شود.
دی یونگ که در حال حاضر در باشگاه الشحانیه قطر توپ می زند در گفتگو با ITV گفت:  "فکر می کنم او برای بازی در لیگ برتر انگلستان آماده است اما ترجیح می دهم به بایرن مونیخ برود.
او در مرحله‌ای است که باید به لحاظ ساختاری و همچنین بازی برای جوایز بزرگ پیشرفت کند.این شرایط را، شخصیت حرفه ای او در 19 سالگی و قابلیت رهبری و پختگی که در سبک بازی او دیده می شود، تضمین می کند.
به نظرم او بمب نقل و انتقالاتی در اروپا خواهد بود. مخصوصا بعد از جام جهانی!

1768580

همچنین اندروس تاونسند ستاره باشگاه اورتون از بلینگهام خواست از تیم هایی مانند لیورپول و منچسترسیتی دور بماند. 
هافبک چپ پا و خوش تکنیک انگلیسی در این خصوص به TalkSport گفت: "می‌خواهم به جود بگویم کمی بیشتر در بوندسلیگا بمان. اگر او به لیگ برتر بیاید 150 میلیون پوند قیمت خواهد داشت. اگر او با این قیمت به لیگ برتر بیاید، رسانه ها و همه از او انتظار گلزنی خواهند داشت و اگر این کار را در بلافاصله انجام ندهد، حتی اگر خوب بازی کند هم بر علیه او خواهند شد. دقیقا مانند اتفاقی که برای جک گریلیش افتاد.
به توصیه من، لطفا در آلمان بمان و به کاری که انجام می دهی ادامه بده. بعدا می توانی به کشورت برگردی! "

قرارداد جود بلینگام با دورتموند تا سال 2025 اعتبار دارد و هر باشگاهی که قصد خرید او را داشته باشد، باید هزینه بالایی جهت انتقال او پرداخت کند.

دیدگاه‌ها