کد خبر : 1855207 | 03 آذر 1401 ساعت 08:15 | 22.3K بازدید | 7 دیدگاه

در روز رونمایی از آخرین مدعیان جام جهانی

کُره تعادل آسیا را از کدام سمت به‌هم می‌زند؟

جام جهانی 2022 امروز وارد پنجمین روز خود می‌شود و 4 دیدار را در آن شاهد خواهیم بود.

کُره تعادل آسیا را از کدام سمت به‌هم می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، دور نخست مرحله گروهی جام جهانی 2022 امروز با برگزاری چهار دیدار از دو گروه به پایان می رسد. تیم های دور گروه G و H  امروز بازی های خود را برگزار خواهند کرد تا مقابل تعداد بازی‌های همه تیم‌ها عدد یک حک شود.

در اولین بازی امروز، تیم های سوئیس و کامرون از ساعت 13:30 به مصاف هم خواهند رفت؛ دیگر دیدار این گروه (G) را برزیل و صربستان ساعت 22:30 برگزار خواهند کرد. به این ترتیب آخرین بازی امروز به رونمایی از یکی دیگر از مدعیان قهرمانی اختصاص خواهد داشت و باید دید سلسائو مثل مدعیانی چون انگلیس مقتدرانه ظاهر می‌شود یا سرنوشت آرژانتین و آلمان در انتظارش خواهد بود.

1768591

کره جنوبی یکی دیگر از نمایندگان آسیا در جام جهانی، از ساعت 16:30 در اولین بازی گروه H به مصاف اروگوئه خواهد رفت. آسیایی‌ها تا اینجا دو برد و سه باخت داشته اند و باید دید کره چه نتیجه‌ای در شروع کار خود خواهد گرفت. دیگر دیدار این گروه را پرتغال مدعی با غنا برگزار خواهد کرد. رونالدو و یارانش برای کسب قهرمانی وارد قطر شده‌اند اما باید دید حواشی اخیر چه تاثیری روی عملکرد آنها خواهد داشت.

با برگزاری بازی‌های امروز، دور نخست مرحله گروهی به پایان می‌رسد و از فردا بازی های دور دوم را شاهد خواهیم بود. در این روز، تیم های دو گروه اول و دوم بازی های خود را برگزار می‌کنند.

دیدگاه‌ها