کد خبر : 1855212 | 03 آذر 1401 ساعت 08:31 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

آنها با یک گل تعادل صفر و یک‌ها را به‌هم‌ ریختند

بلژیک علیه دیجیتالی‌ترین گروه جام جهانی

شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.

بلژیک علیه دیجیتالی‌ترین گروه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، از گروهی که دو تیم آن را نایب قهرمان و تیم سوم دوره قبلی تشکیل می‌دهند انتظار شروعی جذاب‌تر و پرهیجان‌تر می رفت اما حاصل دو دیدار نخست این گروه تنها یک گل و یک تساوی بدون گل بود. با این نتایج، جدول گروه F با کلی صفر و یک، شبیه کدنویسی‌های دیجیتالی شده که البته یک عدد متفاوت در آن به چشم می خورد.

1768598
تنها عدد غیر از صفر و یک در جدول گروه F، امتیاز تیم ملی بلژیک حاصل تک گل باتشوایی است که این تیم را برنده بازی با کانادا و صدرنشین گروه کرد.

در بازی اول گروه F کرواسی به مصاف مراکش رفت. نایب قهرمان جام جهانی 2018 شروع جالبی در این دوره نداشت و مقابل حریف افریقایی خود به تساوی بدون گل بسنده کرد. در دیگر دیدار این گروه هم خیلی بازی جذابی را شاهد نبودیم و تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ عبور کرد.

1768600

بلژیک که در دوره قبلی با شکست دادن انگلیس، به مقام سوم رسیده بود، بازی‌های این دوره را با پیروزی خفیف مقابل کانادا شروع کرد. اگرچه انتظار پیروزی مقتدرانه‌تری از شاگردان مارتینز می‌رفت اما همین نتیجه نیز آنها را از دیگر تیم های گروه متمایز کرد و به صدر جدول رساند.

تنها تفاوت بلژیک با سه تیم دیگر این گروه که فقط اعداد صفر و یک مقابل‌شان به چشم می خورد، تک گلی است که این تیم زد و سه تیم دیگر نتوانستند بزنند. میچی باتشوایی، در دقیقه 44 این گل را به ثمر رساند. البته کانادا زودتر از حریف می‌توانست به گل برسد اما دیویس در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک ضربه پنالتی حساس را از دست داد.

1768599

دیدگاه‌ها