کد خبر : 1855241 | 03 آذر 1401 ساعت 12:19 | 77.1K بازدید | 28 دیدگاه

گارد ویژه بر بینی، بیرانوند در نقش واکاشی زوما!

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و ماسک محافظ در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.

گارد ویژه بر بینی، بیرانوند در نقش واکاشی زوما!

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین نگرانی کادرفنی تیم ملی در روزهای گذشته وضعیت بینی علیرضا بیرانوند بوده است؛ دروازه‌بان شماره یک ایران در دقایق ابتدایی دیدار با انگلیس از ناحیه بینی مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. بعد از بازی مشخص شد که بینی بیرانوند دچار شکستگی شده است.

با این حال خود بیرانوند و کارلوس کی‌روش علاقه زیادی دارند تا او مقابل ولز دروازه‌بان ایران باشد. به همین خاطر کادر پزشکی تیم ملی تلاش های زیادی انجام داده تا بیرانوند با شرایطی ویژه به دیدار دوم تیم ملی در جام جهانی برسد.

پزشکان تیم ملی، ماسک محافظ ویژه‌ای را برای بیرانوند طراحی کرده‌اند و قرار است این دروازه‌بان از این ماسک استفاده کند تا اگر مشکلی نداشت مقابل ولز به میدان برود. در تمرین امروز تیم ملی که آخرین تمرین قبل از دیدار با ولز است، از ماسک ویژه بیرانوند رونمایی شد و حال باید دید که این دروازه‌بان می تواند با استفاده از این محافظ در مصاف با ولز حاضر شود یا خیر.

بیرانوند، امروز، همچنین یک کلاه قرمز رنگ نیز بر سر داشت تا شاید جلوی خوردن ضربه از سمت بالا به بینی‌اش را بگیرد. البته که بعید است او در بازی رسمی از این کلاه استفاده کند.

1768683

دیدگاه‌ها