کد خبر : 1855243 | 03 آذر 1401 ساعت 12:29 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

حرف‌های مهاجم فرایبورگ از بازی بزرگ؛

آلمان از خودی‌ها ضربه خورد و باخت! (عکس)

ریتسو دوآن، مهاجم گلزن ژاپن از فضایی که آلمان و اروپا برای فوتبال در اختیارش قرار داده‌اند، قدردانی کرد.

آلمان از خودی‌ها ضربه خورد و باخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی آلمان دیدار مقابل ژاپن را با دو گل بازیکنان تعویضی حریف به ثمر رساند؛ بازیکنانی که اتفاقا در بوندسلیگا شاغل هستند و پیراهن فرایبورگ و بوخوم را برتن دارند.

ریتسو دوآن که در دقیقه ۷۵ موفق شد گل تساوی را بزند، در خصوص این بازی گفت: در طول بازی به صورت شگفت‌انگیزی کاملا آرام بودم. وقتی وارد زمین می‌شدم، سرمربی به من گفت هرجا فضا داشتی شوت بزن و من با این تصور وارد زمین شدم.
1768680او درباره گلی که زد گفت: خیلی وقت بود که برای تیم‌ملی گل نزده بودم و توپ لعنتی در دروازه نلغزیده بود، به همین خاطر فشار زیادی روی من بود. شوت‌هایی که زدم چندان خوب نبودند اما خوشحالم که بالاخره دروازه را باز کردم.

مهاجم تیم فرایبورگ درباره هدف ژاپن از این بازی اظهار داشت: صادقانه بگویم یک امتیاز می‌خواستیم. اما تمام روزهای اخیر را من با تصویر اینکه قهرمان بازی هستم گذراندم، این را در ذهنم تصور کردم، خیلی خوب تمرین کردم و خوشحالم که گل زدم.

1768681

وی در مورد نقش خودش به عنوان بازیکن تعویضی گفت: قبل از بازی تمام بچه‌ها می‌گفتند که بازیکنان تعویضی تعیین‌کننده هستند چون ما برای این بازی برنامه خاصی داشتیم. من هم وقتی وارد زمین شدم می‌دانستم باید چه کار کنم و همان را انجام دادم.

ریتسو دوآن راجع‌ به پیروزی عربستان یک روز پیش از ژاپن پاسخ داد: دوست ندارم با شکست یک تیم اروپایی شوخی کنم چون آنها به ما فضای زیادی دادند اما از برد تیم‌های آسیایی خوشحالم. دوست دارم استرالیا هم فرانسه را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها