کد خبر : 1855247 | 03 آذر 1401 ساعت 12:38 | 38K بازدید | 7 دیدگاه

سکوت گلیزرها شکست: از رونالدو ممنونیم

آورام گلیزر، یکی از مالکان منچستریونایتد، برای اولین بار درباره شرایط این باشگاه صحبت کرد.

سکوت گلیزرها شکست: از رونالدو ممنونیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد در چند روز اخیر شاهد تغییرات بسیاری بوده است که می‌تواند تاثیر جدی روی آینده آنها داشته باشد. 
مصاحبه کریستیانو رونالدو و انتقادات شدیدی که علیه این باشگاه مطرح کرد باعث شد که آنها تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند و قرارداد این بازیکن پرتغالی با توافق دو طرفه در فاصله بیش از شش ماه تا پایان آن فسخ شد.
از سوی دیگر، پس از فسخ قرارداد با رونالدو بود که اعلام شد مالکان آمریکایی این باشگاه قصد دارند پس از 17 سال و تحمل انتقادها و اعتراض‌های شدید در طول این سال‌ها بالاخره دست به فروش یونایتد بزنند. 

1768350

آورام گلیزر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره تصمیم فروش این باشگاه اظهار داشت:« ما روز گذشته اعلام کردیم که هیئت‌مدیره روندی را طی کرده و به این نتیجه رسیده است که باید گزینه‌های جایگزین را در نظر گرفت و این کاری است که حالا ما در حال انجام آن هستیم.»
این مالک 62 ساله یونایتد در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اعتراض هواداران این تصمیم زودتر گرفته نشد گفت:«بار دیگر تاکید می‌کنم که ما در حال طی یک روند هستیم. تمامی گزینه‌های استراتژیک را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. من از این که امشب با من صحبت کردید، ممنونم.»
اما خبرنگار اسکای این بار بحث رونالدو را پیش کشید که گلیزر مدعی شد:« کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی برای منچستریونایتد است. من از تمام کارهایی که او برای این باشگاه انجام داده است، سپاسگزارم و بهترین اتفاقات را در آینده برای او آرزو می‌کنم.»
 

دیدگاه‌ها