کد خبر : 1855251 | 03 آذر 1401 ساعت 13:00 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

رافینیا: 10 رقص مختلف برای خوشحالی گل آماده کرده‌ایم

وینگر تیم ملی برزیل در مصاحبه مطبوعاتی گفته است که هر کدام از بازیکنان سلسائو برای به ثمر رساند هر گل، رقص های متفاوت ترتیب داده اند.

رافینیا: 10 رقص مختلف برای خوشحالی گل آماده کرده‌ایم

به گزارش ورزش سه، رافینیا وینگر 26 ساله باشگاه بارسلونا، در آستانه اولین دیدار تیم ملی برزیل در جام جهانی مقابل صربستان، درباره هم تیمی هایش در اردوی برزیل و رقص های معروف برزیلی که برای شادی پس از گل تدارک دیده اند صحبت کرده است.
با وجود انتقاداتی که اخیرا در بازی های باشگاهی به خوشحالی های آنها وارد شده بود، او به هواداران اطمینان داد که بازیکنان برزیل به رقصیدن به عنوان خوشحالی گل ادامه خواهند داد و این کار را متوقف نخواهند کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، رافینیا در حضور خبرنگاران گفت : 
" ده رقص مختلف برای خوشحالی گل آماده کرده ایم. خوشحالی گل ها مختص بازیکن خاصی نیستند. برای هر گل رقص متفاوتی در نظر داریم و تا 10 رقص آماده کرده ایم. اگر بیش از ده گل در جام جهانی بزنیم، سپس باید بداهه کار کنیم و رقص های جدیدی ایجاد نماییم. هنگام بازی با پاکتا یا وینیسیوس هجومی هستیم. وقتی وینی بازی می کند، سرعت بیشتری داریم و وقتی پاکتا بازی می کند، ریتم منظم تری داریم. هر بازی خواسته های متفاوتی دارد. مهم است که همه نقش خود را در زمین بدانند. من به عنوان یک مهاجم، تیمی هجومی را ترجیح می دهم."

1768695

تیم ملی برزیل به رهبری نیمار، از مدعیان اصلی این جام محسوب می شود و آنها در مرحله نخست، می بایست از سد صربستان عبور کنند.
علاوه بر صربستان، تیم های سوئیس و کامرون نیز با سلسائو همگروه هستند و برزیل در گام های دوم و سوم در مقابل آنها قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها