کد خبر : 1855280 | 03 آذر 1401 ساعت 14:35 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

غافلگیر شدیم

توضیح مولر و گوندوگان: چرا به ژاپن باختیم؟

توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره تیم ملی آلمان، در مورد دلیل شکست مانشافت از ژاپن صحبت کردند.

توضیح مولر و گوندوگان: چرا به ژاپن باختیم؟

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد تیم ملی آلمان به ژاپن ببازد به خصوص که توانسته بود تا دقایق پایانی با یک گل از حریف آسیایی خود پیش بیفتد ولی در یک ربع پایانی دو گل خورد و بازنده میدان را ترک کرد. با این شکست کار آلمان برای صعود به یک هشتم نهایی سخت شد و باید در بازی بعدی اسپانیا را شکست دهد.

1768749

توماس مولر، مهاجم تیم ملی آلمان، در مورد این شکست گفت:«فکر می کنم در اکثر دقایق بازی تیم بهتر زمین بودیم ولی در فوتبال اگر از شانس های گلزنی‌تان خوب استفاده نکنید، ممکن است بازنده شوید و این اتفاقی بود که برای ما رخ داد. ما خوب و موثر در خط حمله کار نکردیم. شروع جام جهانی با شکست تاسف بار است اما اگر به گل هایی که خوردیم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این شکست نتیجه غافلگیری بود و ژاپن هرگز روی ما تسلط نداشت. کار را برای ژاپن بسیار ساده کردیم و به خصوص گل دوم را هرگز نباید می خوردیم. بله، نویر چند بار ما را نجات داد اما شانس هایی باورنکردنی را هم از دست دادیم. وقتی نتوانستیم حساب کار را 2-0 کنیم، همه چیز ضد ما شد.»

1768750

ایلکای گوندگان که در این بازی تک گل آلمان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند نیز گفت:«سازماندهی خوبی در زمین نداشتیم. بازی‌سازی از دفاع ما خوب نبود و به همین دلیل اقدام به ارسال پاس های بلند می کردیم. حس من این بود که بعضی بازیکنان دوست نداشتند توپ را در اختیار داشته باشند. توپ های زیادی را از دست دادیم و این یک بازی از جام جهانی بود. اینجا حق چنین اشتباهاتی را ندارید.»

دیدگاه‌ها