کد خبر : 1855288 | 03 آذر 1401 ساعت 15:01 | 36.4K بازدید | 23 دیدگاه

حسینی امیدوار به ادامه حضور در ترکیب اصلی ایران

توپ دوباره در زمین سیدمجید می‌افتد؟

مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است همچون دیدار با انگلیس در مسابقه دوم هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

توپ دوباره در زمین سیدمجید می‌افتد؟

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجید حسینی یکی از مدافعان اصلی ایران در بازی گذشته مقابل انگلیس بود؛ عملکرد او مثل اکثر بازیکنان ایران مقابل انگلیس مورد توجه هواداران فوتبال قرار نگرفت و طبیعی هم بود که با وجود دریافت 6 گل چندان رضایتی از عملکرد تیم ملی وجود نداشته باشد.

با این حال حسینی امیدوار است باز هم بتواند در ترکیب ایران قرار بگیرد و یکی از نفراتی باشد که اتفاقات دیدار با انگلیس را جبران می کند. مدافع ایرانی کایسری اسپور ترکیه که برای دومین جام جهانی متوالی شانس حضور در ترکیب ایران را به دست آورده، برای حفظ این شرایط تلاش خواهد کرد.

حسینی در تمرینات روزهای گذشته و حتی تمرین امروز هم بسیار باانگیزه نشان داد. مدافع لژیونر تیم ملی با روحیه بالا در تمرین حضور یافت و آخرین برنامه های کارلوس کی روش برای مسابقه با ولز را انجام داد.

با همه این شرایط باید دید نظر کارلوس کی روش درباره خط دفاعی ایران مقابل ولز چیست. اینکه او تیمش را با چه سیستمی به زمین بفرستد هم مهم است. در بازی گذشته ترکیب سه دفاعه برای تیم ملی انتخاب شد و حالا باید دید آیا بازهم ایران با همین شیوه به مصاف ولز می رود یا اینکه کی‌روش ایران را به سیستم مورد علاقه اش یعنی 1-3-2-4 برمی گرداند.

دیدگاه‌ها