کد خبر : 1855305 | 03 آذر 1401 ساعت 16:20 | 9.4K بازدید | 8 دیدگاه

مورد عجیب در ترکیب کره: پنج بازیکن به نام کیم!

پنج بازیکن با نام کیم در ترکیب کره جنوبی برای دیدار برابر اروگوئه حضور دارند.

مورد عجیب در ترکیب کره: پنج بازیکن به نام کیم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ژاپن برابر آلمان و همچنین برتری عربستان مقابل آرژانتین، حالا کره جنوبی به عنوان پنجمین نماینده آسیا امیدوار است که بتواند برابر اروگوئه شگفتی ساز شود تا تیم های قاره کهن دور اول مسابقات را با عملکردی فوق العاده به پایان برسانند.

پائولو بنتو که توانست کره ای ها را به جام جهانی برساند، ترکیب مورد نظرش را برای این دیدار انتخاب کرده است و نکته عجیب، حضور چهار بازیکن با نام کیم در خط دفاعی این تیم است، ضمن اینکه سنگربان کره جنوبی نیز کیم نام دارد!

کیم سئونگ گیو سنگربان سابق کاشیوا ریسول که در این فصل راهی الشباب عربستان شده، سنگربان شماره یک کره جنوبی است و در بازی امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

1768815

چهار بازیکن حاضر در خط دفاعی نیز همگی کیم نام دارند. کیم جیم سو مدافع چونبوک موتورز به همراه هم تیمی اش یعنی کیم مین هوان که او نیز برای چونبوک بازی می کند، در دو سمت چپ و راست به میدان رفته اند.

در مرکز خط دفاعی نیز 2 بازیکن صاحب نام حضور دارند. کیم مین جائه مدافع ناپولی که امسال عملکرد خیره کننده ای برای تیم لوچیانو اسپالتی داشته است، در کنار کیم یونگ گوون مدافع اولسان انجام وظیفه می کنند.

1768816

بدین ترتیب سنگربان و چهار مدافع کره ای با نام کیم به مصاف اروگوئه می روند و باید دید در نهایت چه عملکردی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها