کد خبر : 1855327 | 03 آذر 1401 ساعت 18:50 | 52.4K بازدید | 16 دیدگاه

حمله هازارد به آلمان: جای این کارها برنده شوید!

ادن هازارد، ستاره بلژیکی، معتقد است تیم ملی آلمان بهتر است روی فوتبال تمرکز کند.

حمله هازارد به آلمان: جای این کارها برنده شوید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان روز گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه یکی از بزرگترین شگفتی‌های جام جهانی 2022 تا به این جای کار بود که باعث شد شرایط در ادامه و با توجه به هم‌گروهی این تیم با اسپانیا بسیار دشوار شود. 
شاگردان هانسی فلیک که در روزهای اخیر و پیش از شروع جام جهانی بارها به شرایط خاص کشور قطر و نقض قوانین حقوق بشر و حقوق کارگران مهاجر در این کشور اعتراض کرده بودند، روز گذشته نیز پیش از شروع بازی در اقدامی نمادین دست‌شان را روی دهان‌شان گذاشتند تا به این شکل بار دیگر انتقادهایشان را نشان داده باشند. 

1768303


این حرکت با واکنش‌های بسیاری از سوی جامعه فوتبال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد اما به نظر می‌رسد که هازارد چندان تحت تاثیر این اقدام قرار نگرفته است. 
این ستاره بلژیکی در این باره به خبرنگاران گفتم:« حرکت بازیکنان آلمان را دیدم اما آنها در نهایت بازی را واگذار کردند. بهتر بود این کار را نمی‌کردند اما برنده می‌شدند. ما اینجا هستیم تا فوتبال بازی کنیم. من نیامدم تا پیامی سیاسی ارسال کنم. افراد بهتر و شایسته‌تری برای این کار وجود دارند. ما می‌خواهیم فقط روی فوتبال تمرکز کنیم.»
بلژیک شب گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 موفق شد با نتیجه 0-1 برابر کانادا به پیروزی برسد.

 

دیدگاه‌ها