کد خبر : 1855351 | 03 آذر 1401 ساعت 21:41 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

حال و هوای کره‌ای‌ها پس از اولین امتیاز در قطر (عکس)

شاگردان پائولو بنتو موفق شدند در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل تیم قدرتمند اروگوئه به یک امتیاز دست پیدا کنند.

حال و هوای کره‌ای‌ها پس از اولین امتیاز در قطر (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه‌ای بود که بسیاری از علاقمندان فوتبال انتظار برتری فیروزه‌ای پوشان اروگوئه‌ای را در آن داشتند اما قرمزپوشان کره‌جنوبی نمایش درخور توجهی داشتند و در پایان توانستند یک امتیاز از تیم اروگوئه بگیرند.
نیمه اول این مسابقه با دو موقعیت ویژه برای هر دو تیم همراه بود. مهاجم کره‌جنوبی می‎توانست روی یک پاس کات بک در موقعیت تک به تک با سرجیو روچت دروازه‌بان اروگوئه حساب کار را به سود شاگردان بنتو کند ودر آن سوی زمین هم دیگو گودین بهترین فرصت تیم حریف را روی ارسال کرنر و با ضربه سری که به تیرک دروازه کوباند ایجاد کرد تا بازی با تساوی بدون گل تمام شود.

1768951
شاگردان بنتو که البته با توجه به نمایش پرتغال و غنا کار بسیار سختی در دو دیدار آینده خود پیش رو دارند، تمام انرژی خود را برای کسب این یک امتیاز در زمین خرج کردند.


در نیمه دوم هم شاهد بازی جانانانه‌ای از سوی دو تیم بودیم ولی این تیم اروگوئه بود که بهتر بازی کرد و تا ثانیه‌های پایانی مسابقه برای رسیدن به گل برتری تلاش کرد. اما درنهایت در حالی که اروگوئه 10 ضربه به دروازه زد که یکی از آنها در چارچوب بود و کره هم 7 ضربه به دروازه زد که یکی از آنها در قاب جای گرفت تساوی بدون گل در این مسابقه حاکم شد.
کره جنوبی پنجمین تیم آسیایی بود که در رقابت های جام جهانی به میدان رفت. 
تساوی در گام اول برای شاگردان بنتو که دو دیدار برابر غنا و پرتغال را هم پیش روی خود دارند نتیجه بدی نبود و به همین دلیل هم بود که هم اعضای این تیم وهم هوادارانشان در پایان از نتیجه رضایت داشتند.

1768953
1768954
1768952
برخلاف کره‌ای‌ها بازیکنان تیم ملی فوتبال اروگوئه که به دنبال کسب سه امتیاز از اولین مسابقه خود بودند با ناراحتی چمن استادیوم اجوکیشن سیتی را ترک کردند.

دیدگاه‌ها