کد خبر : 1855352 | 03 آذر 1401 ساعت 21:54 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادامه حملات به بیل: فقط گلف برایش مهم است!

گرام سونس، هافبک سابق لیورپول، در آستانه بازی حساس ولز برابر ایران بار دیگر به گرت بیل حمله کرد.

ادامه حملات به بیل: فقط گلف برایش مهم است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز فردا در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. 
آنها در اولین دیدارشان در جام جهانی 2022 برابر آمریکا قرار گرفتند و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از این تیم عقب بودند اما به لطف پنالتی‌ای که به سود این تیم اعلام شد موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. 
شاگردان راب پیج می‌دانند که اگر می‌خواهند در بازی پایانی برابر انگلیس شانسی برای صعود داشته باشند، باید در این بازی با تمام توان به میدان بروند و بازی با ایران از حساسیت خاصی برای آنها برخوردار است. 
بیل در حالی آماده است که به گفته سرمربی ولز، در این بازی هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد که انتقادها از او از سوی کارشناسان و فوتبال‌دوستان همچنان ادامه دارد. 

1767876


سونس در گفتگو با ITV درباره این بازیکن اظهار داشت:« من فکر می‌کنم ولز در این دیدار نمایش خوبی خواهد داشت. بیل باید توانایی‌اش را برابر ایران نشان دهد. او از نظر من کاملا رمزآلود است. فکر می‌کنم او در 33 سالگی شایستگی بازی در رئال مادرید را نداشت اما هنوز می‌توانست بازیکنی بزرگ در باشگاهی بزرگ باشد.»
او با انتقاد از سبک زندگی خاص این بازیکن گفت:« ما امروز بیشتر درباره ثبات بازیکنان حرف می‌زنیم چون علم به آنها کمک می‌کند اما چیزی که در تلویزیون می‌بینیم و در نشریات می‌خوانیم این است که او این روزها گلف را به هر چیزی ترجیح می‌دهد!»
این هافبک سابق لیورپول با اشاره به درخشش او در سال‌های اول فوتبالش اضافه کرد:« دوران حضور او در رئال برای بازیکنی با کیفیت او واقعا مانند یک شوخی بود. او بازیکن بسیار خوبی بود، کمی شبیه به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اما نتوانست از توانایی‌اش استفاده کند.»
 

دیدگاه‌ها