کد خبر : 1855355 | 03 آذر 1401 ساعت 22:03 | 40.3K بازدید | 10 دیدگاه

شادی معروف Siuuu حالا یک مدعی دیگر دارد

خوشحالی رونالدویی بازیکن غنا جلوی چشم CR7

عثمان بوکاری بازیکن تیم ملی غنا پس از باز کردن دروازه پرتغال، شادی خاص رونالدو را به نمایش گذاشت.

خوشحالی رونالدویی بازیکن غنا جلوی چشم CR7

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرتغال با نتیجه سه بر یک از غنا پیش افتاده بود و بازیکنان این تیم در پی خلق موقعیت های مختلف برای رسیدن به گل چهارم بودند، یک لحظه غافلگیری باعث شد تا فرناندو سانتوس و شاگردانش 10 دقیقه سخت و استرس زا را سپری کنند.

در دقیقه 89 و ارسال یک توپ بلند پشت مدافعین در سمت چپ، به ژائو کانسلو رسید و بابا رحمان بازیکن غنا نیز به دنبال این توپ بود. اشتباه مرگبار مدافع منچسترسیتی باعث شد تا بابا رحمان صاحب توپ شود و آن را به روی دروازه ارسال کند. پس از برخورد توپ به پای بازیکن پرتغال، در دهانه دروازه برابر عثمان بوکاری قرار گرفت و او با یک ضربه سر دروازه دیوگو کاستا را باز کرد.

1768976

در شرایطی که گل عثمان بوکاری اختلاف را به عدد یک رسانده بود و تصور می شد که این بازیکن 23 ساله برای برداشتن توپ و بردن آن به میانه میدان برای شروع سریع بازی اقدام می کند، اما بازیکن تیم ستاره سرخ بلگراد به سمت کنار زمین رفت تا شادی خاص و غیرمنتظره اش را به نمایش بگذارد.

او به کمک داور نزدیک شد و کسی نمی دانست که گلزن غنا قصد انجام چه کاری را دارد. اما او ناگهان به یکباره به هوا پرید و خوشحالی معروف و خاص کریستیانو رونالدو را دقیقا مقابل چشمان فوق ستاره پرتغالی به نمایش گذاشت.

1768978

رونالدو که در همین بازی توانسته بود با باز کردن دروازه غنا خوشحالی Siuuuu را به اجرا بگذارد، با صحنه عجیبی روبرو شد و بازیکنی که به پرتغال گل زده بود، شادی او را تقلید کرد تا اختلاف در وقت های تلف شده به یک گل برسد.

فوق ستاره پرتغالی که یک دقیقه پیش از این گل تعویض شده بود و جای خود را به گونسالو راموس داده بود، پس از باز شدن دروازه تیمش در دقیقه 89، لحظات سختی را سپری کرد و در تمام طول 9 دقیقه زمان تلف شده، به صورت ایستاده بازی را دنبال کرد تا در نهایت پرتغال با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

1768977

دیدگاه‌ها