کد خبر : 1855371 | 04 آذر 1401 ساعت 02:12 | 15.9K بازدید | 9 دیدگاه

وینیسیوس: برزیل 6 فینال دیگر در پیش دارد

وینیسیوس، ستاره جوان برزیل، که اولین بازی‌اش با پیراهن سلسائو در جام جهانی را تجربه کرد می‌گوید برای ریچارلیسون خوشحال است که توانست هر دو گل برزیل را به ثمر برساند.

وینیسیوس: برزیل 6 فینال دیگر در پیش دارد

به گزارش "ورزش سه"، حضور در بازی امشب برزیل مقابل صربستان برای وینیسیوس جونیور تعبیر یک رویا بود. او در جریان پیروزی 2-0 سلسائو بر صرب‌ها برای اولین بار بازی با پیراهن تیم ملی کشورش در جام جهانی را تجربه کرد.

وینیسیوس که یکی از ستاره‌های درخشان رئال مادرید و فوتبال اروپا است در عین ابراز خوشحالی از محقق شدن رویایش برای بازی در جام جهانی به تعریف و تمجید از همبازی‌های خود پرداخت.

1769081

وینی در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

اولین بازی با پیراهن برزیل در جام جهانی
خیلی خوشحالم که اولین بازی ملی‌ام در جام جهانی با پیروزی همراه شد. همیشه بی‌صبرانه منتظر این روز بودم. بیست و دو سال صبر کردم تا به اینجا رسیدم. سال‌ها رویایش را دیدم و برایش تلاش کردم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. حالا ما شش فینال در پیش داریم تا به هدف اصلی برسیم.

عملکرد بازیکنان برزیل
ما از بابت این همه بازیکن درجه یک خوشحالیم. پاکتا و کاسمیرو که پشت سر ما بازی می‌کنند محور اصلی هستند. من و رافینیا و نیمار هم گاهی برای کمک به آنها عقب می‌کشیم. در حمله هم هر آن‌چه که برای درخشش و موقعیت‌سازی لازم باشد، در اختیار داریم. من برای ریچارلیسون خیلی خوشحالم. او سخت تلاش کرده و در این تورنمنت کاملا آماده است. در رختکن قبل از بازی به او گفتم که حتما گل می‌زنی و همین اتفاق هم افتاد.

دیدگاه‌ها