کد خبر : 1855379 | 04 آذر 1401 ساعت 08:25 | 76.9K بازدید | 19 دیدگاه

ادو: بازی سختی بود ولی از پس آن برآمدند

تمجید کارشناس اسپانیایی از قضاوت فغانی

کارشناس داوری AS به تمجید از قضاوت داور ایرانی بازی برزیل – صربستان پرداخت.

تمجید کارشناس اسپانیایی از قضاوت فغانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم داوری ایرانی بازی برزیل و صربستان متشکل از علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی عملکرد موفقی در اولین گام خود در جام جهانی داشت. در این دیدار شاگردان تیته با دو گل از سد صربستان گذشتند و صحنه داوری تاثیرگذاری را که قضاوت فغانی و دستیارانش را زیر سوال ببرد، شاهد نبودیم.

اکانت توئیتر نشریه آ.اس اسپانیا در پایان بازی برزیل و صربستان ویدیویی از اظهارات ایتو ادو، کارشناس داوری خود در خصوص عملکرد فغانی و تیمش منتشر کرد. این کارشناس داوری با تحسین قضاوت فغانی، بازی برزیل و صربستان را یک بازی سخت دانست که داورانش به خوبی از پست آن برآمدند.

ادو در این رابطه گفت: بازی که به نظر می رسید برای داور ساده باشد در عوض خیلی سخت شد. برخوردها در این بازی زیاد بود. درست است که صحنه مشکوک به پنالتی یا کارت قرمز نداشتیم ولی صحنه‌هایی بود که برای مدیریت بازی باید تصمیمات سختی می گرفت و خوب عمل کرد. 

در نیمه دوم و طی یک صحنه کاسمیرو با آرنجش ضربه زد ولی بازی ادامه یافت و بعد از آن خطای بازیکن صرب گرفته شد. داور در این صحنه می‌توانست بازی را متوقف کند و به کاسمیرو کارت نشان دهد. در مجموع بازی سختی برای داور بود و من خیلی از قضاوت او خوشم آمد.

1769102
1769103
1769104

دیدگاه‌ها