کد خبر : 1855412 | 04 آذر 1401 ساعت 12:58 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

کری ستاره آمریکا: از عنکبوت بیشتر از انگلیس می‌ترسم

تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، معتقد است که تیم ملی انگلیس چندان هم برای او ترسناک نیست.

کری ستاره آمریکا: از عنکبوت بیشتر از انگلیس می‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا امشب در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت. 
تساوی آنها در بازی اول برابر ولز باعث شده که اگر به دنبال داشتن شانسی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها هستند، پیروزی در بازی امشب برابر انگلیس از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار باشد. 
از سوی دیگر، انگلیس نیز پس از پیروزی پر گل در بازی اول برابر ایران می‌داند که غلبه بر آمریکا به این معناست که صعود آنها به مرحله یک هشتم تا حد زیادی قطعی شده است. 
آدامز در آستانه این بازی و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان آمریکا از بازیکنان انگلیس می‌ترسند به خبرنگاران گفت:« انگلیس تیم بزرگی است اما چرا باید از آنها بترسیم؟ چیزهای زیادی آن بیرون نیست که بتواند من را بترساند، به جز عنکبوت‌ها.»

1764815


این ستاره لیدزیونایتد که سابقه بازی برابر بسیاری از بازیکنان انگلیس را دارد اضافه کرد:« من هیچ هراسی از بازی مقابل انگلیس ندارم اما من بارها در لیگ برتر مقابل آنها قرار گرفتم و ترسم ریخته است. ما می‌خواهیم نشان دهیم که توانمند هستیم و ثابت کنیم که تیم ملی آمریکا در مسیر درستی قرار دارد و پیشرفت قابل توجهی در چند سال اخیر داشته است.»
او با ابراز امیدواری نسبت به درخشش تیمش در بازی امشب اظهار داشت:« وقتی بتوانیم در دیدارهایی مانند بازی برابر انگلیس نتیجه بگیریم، مردم کمی بیشتر به بازیکنان آمریکایی احترام خواهند گذاشت.»
 

دیدگاه‌ها