کد خبر : 1855414 | 04 آذر 1401 ساعت 13:08 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت سردار به ترکیب اصلی؛

آزمون از تیرک تا امید به گلزنی مقابل ولز

سردار آزمون بعد از غیبت در ترکیب اصلی دیدار برابر انگلیس در تقابل با ولز به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی ایران به میدان می رود.

آزمون از تیرک تا امید به گلزنی مقابل ولز

به گزارش "ورزش سه"، اینکه چرا سردار آزمون نتوانست در مصاف مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا فرصت بازی پیدا کند یکی از ابهامات اهالی فوتبال بود و ساعاتی پس از این مسابقه بود که سرانجام دلیل این موضوع مشخص شد و آسیب دیدگی حین گرم کردن علت بازی نکردن این ستاره اعلام شد.

مصدومیت سردار به گونه ای بود که حتی حضور او در جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار داشت اما هر طور که بود با تلاش پزشکان باشگاه آلمانی او به موقع برای حضور در مسابقات آماده شد. بازیکنی که قطعا کارلوس کی روش از ابتدای بازگشت به تیم ملی حساب ویژه ای روی او باز کرده و قطعا بازگشت او خبر خوشی برای مرد پرتغالی بود.

در دیدار اول برابر انگلیس کارلوس کی روش تصمیم گرفت روی سردار آزمون ریسک نکند و به همین خاطر از او در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده نکرد. با این حال او در نیمه دوم به جای احمد نوراللهی به زمین آمد اتفاقا در یک موقعیت تک به تک می توانست برای تیم ملی گلزنی کند اما واکنش جردن پیکفورد و تیر دروازه مانع از این اتفاق شد.

اما همانطور که پیش بینی می شد کارلوس کی روش در دیدار برابر ولز سردار آزمون را در ترکیب اصلی خود قرار داده و او در کنار مهدی طارمی خط حمله تیم ملی در بازی امروز را تشکیل داده اند؛ بازیکنی که قطعا از انگیزه زیادی برای درخشش و گلزنی مقابل ولز برخوردار است.

دیدگاه‌ها