کد خبر : 1855426 | 04 آذر 1401 ساعت 14:01 | 44.6K بازدید | 20 دیدگاه

کیفر مور ناکام در محوطه جریمه

سیو مهم سیدحسین برابر مهاجمی از لیگ جزیره (عکس)

سیدحسین حسینی در همان دقایق ابتدایی، توانست با یک سیو مهم دروازه ایران را نجات دهد.

سیو مهم سیدحسین برابر مهاجمی از لیگ جزیره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی کاملا سوار بر بازی بود و حملات گسترده ای را از چپ و راست به روی دروازه ولز خلق کرده بود، شاگردان راب پیج در نخستین موقعیتی که به روی دروازه ایران خلق کردند، خطرناک ظاهر شدند.

کانر رابرتز که از سمت راست ولز به حرکت درآمده بود، با نگاهی به درون محوطه جریمه، ضربه اش را ارسال کرد تا کیفر مور، بازیکن تیم بورنموث انگلیس که در لیگ جزیره بازی می کند، در شرایط ایده آلی قرار بگیرد.

مور که در بازی با آمریکا نیمکت نشین بود و برابر ایران از ابتدا به میدان رفته بود، برای تأثیرگذاری روی این توپ، خودش را پرتاب کرد و توانست با پای راست دروازه ایران را تهدید کند.

با وجود اینکه ضربه مور در نزدیک ترین فاصله ممکن از دروازه ایران زده شد، اما سیدحسین حسینی که در این بازی نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته است، با واکنشی به موقع و دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.

روی این صحنه، تکل مجید حسینی روی پای مهاجم ولز باعث مصدومیت او شد اما ستاره بورنموث پس از دقایقی، توانست به میدان برگردد.

کیفر مور در این فصل چهار گل در لیگ جزیره به ثمر رسانده، برابر سیدحسین ناکام ماند تا کاپیتان استقلال با این سیو به موقع، با روحیه بیشتری در ادامه بازی برابر حملات ولزی ها صف آرایی کند.

1769231
1769233
1769238

دیدگاه‌ها