کد خبر : 1855427 | 04 آذر 1401 ساعت 13:48 | 33.3K بازدید | 2 دیدگاه

تیاگو: این بهترین پاسخ به بی‌احترامی مربی صربستان بود

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل، پس از پیروزی برابر صربستان به اظهارنظر اخیر مربی این تیم پاسخ داد.

تیاگو: این بهترین پاسخ به بی‌احترامی مربی صربستان بود

به گزارش "ورزش سه"، برزیل شب گذشته با دو گل ریچارلیسون موفق شد برابر صربستان پیروز شده و جام جهانی را با برد شروع کند. صربستان در طول بازی نتوانست خطر آنچنانی روی دروازه برزیل خلق کند اما سلسائو می توانست یک پیروزی پرگل تر به دست بیاورد که با بدشانسی، بی دقتی مهاجمانش و نیز درخشش گلر حریف به این هدف نرسید.

1769237

دراگان استویکوویچ، مربی صربستان، در مصاحبه قبل از بازی خود گفته بود که برزیل با چهار مهاجم بازی خواهد کرد و در این تیم دفاع کردن بلد نیستند. تیاگو پس از بازی و در پاسخ به این اظهارنظر گفت:«برنده شدیم و خوشحالیم. مهم نیست با چه نتیجه ای پیروز شدیم چون هدف کسب سه امتیاز بود. همچنین ما در خط دفاع اصلا اذیت نشدیم. خیلی دوست ندارم وارد حاشیه شوم ولی مربی صربستان اخیرا حرفی زد که باعث ناراحتی ما شد. او به همه مدافعان تیم ملی برزیل بی احترامی کرد.»

1769077

تیاگو ادامه داد:«من برای تمام حریفان‌مان احترام قائلم ولی مربی صربستان من، مارکینیوش، دانیلو و الکس ساندرو را نمی شناسد؟ او قطعا ما را می شناسد و به همین دلیل حرفی که زد بی احترامی بود. صربستان موقعیت جدی نداشت و ما در دفاع راحت بودیم. فکر می کنم این بهترین پاسخ به او بود. امیدوارم دفعات بعد او بهتر تیم ما را آنالیز کند و احترام بیشتری هم بگذارد.»

دیدگاه‌ها