کد خبر : 1855429 | 04 آذر 1401 ساعت 14:15 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

ژوائو فلیکس:

گل زدن در اولین بازی جام جهانی رویایی بود

ژوائو فلیکس همیشه رویای بازی در جام جهانی را داشت و از اینکه در اولین بازی خود موفق شد برای پرتغال گلزنی کند، در پوست خود نمی گنجید.

گل زدن در اولین بازی جام جهانی رویایی بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی پرتغال توانست با نتیجه 3-2 برابر غنا پیروز شود و جام جهانی را با برد شروع کند. کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی گل اول پرتغال را زد و ژوائو فلیکس و رافائل لیائو نیز گل های بعدی را زدند. پرتغال در دو بازی بعدی خود باید برابر اروگوئه و کره جنوبی قرار بگیرد.

1769246

ژوائو که در اولین بازی خود در جام جهانی توانست در دقیقه 78 گلزنی هم کند، به خبرنگاران گفت:«رویایی بود. من از کودکی آرزو داشتم روزی در جام جهانی بازی کنم و در اولین بازی توانستم گل هم بزنم تا همه چیز خاص‌تر شود. شب دلپذیری شد و باید بگویم که یکی از بهترین خاطرات فوتبالی من رقم خورد.»

1769247

ژوائو ادامه داد:«اولین قدم را محکم برداشتیم و این روحیه تیم برای بازی های بعدی را بالاتر خواهد برد. ما حالا با خیالی آسوده تر و با اعتماد به نفسی بیشتر برابر اروگوئه و کره قرار خواهیم گرفت. در دقایق پایانی اذیت شدیم و غنا فشار زیادی آورد. حتی در ثانیه پایانی ممکن بود گل تساوی را دریافت کنیم ولی ما پرتغالی ها به زجر کشیدن در فوتبال عادت داریم.»

دیدگاه‌ها