کد خبر : 1855435 | 04 آذر 1401 ساعت 15:04 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

نفس در سینه ولز حبس شد

دبل تیرک چقدر بدشانسی تو سردار! (عکس)

ایران در دو موقعیت متوالی تیرک دروازه ولز را به لرزه درآورد.

دبل تیرک چقدر بدشانسی تو سردار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایران در نیمه دوم بازی با ولز نیز عملکرد درخشانی را ارائه کرده و چند بار تا آستانه گلزنی پیش رفته اما بی‌گمان مهمترین موقعیت گل ایران در دقیقه ۵۲ رقم خورد.

در این لحظه پاس در عمق احسان حاج‌صفی روی یک ضد حمله به سردار آزمون رسید و او با فرار دیدنی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالی که به محوطه شش قدم نزدیک می‌شد، مدافع ولز را نزدیک به خود دید.

1769275

سردار در همین لحظه ضربه خود را به سمت دروازه زد و در شرایطی که مدافع ولز نتوانست توپ را قطع کند، کاری هم از دست هنسی برنیامد تا تماشاگران ایرانی نیم خیز شوند اما...

آزمون که در بازی انگلیس هم یک ضربه به تیرک دروازه زده بود، دوباره با این کابوس مواجه شد و شوتش این بار به تیر عمودی خورد تا آه از نهاد طرفداران ایران و مهاجم این تیم بلند شود.

1769280
1769279

این البته پایان کار نبود. توپ برگشتی پشت محوطه جریمه به علی قلی‌زاده رسید و او پس از یک استارت انفجاری در عرض، شوت کات‌دار  خود را به سمت دروازه شلیک کرد و دوباره در شرایطی که هنسی مغلوب شده بود، تیرک سمت چپ دروازه ولز بود که به کمک شاگردان راب پیج آمد و آنها را در بازی نگه داشت.

علی قلی‌زاده که می‌رفت گلی مشابه لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ را بزند، پس از این بدشانسی بزرگ روی زمین افتاد و در حالی که افسوس می‌خورد، آزمون ضربه ریباند را بی معطلی به سمت دروازه زد اما این بار هنسی بود که توپ را گرفت و مانع از گلزنی شاگردان کی‌روش شد.

این مهمترین موقعیت گل نیمه دوم بود که می‌توانست ایران را از ولز پیش بیاندازد و تیم‌ملی را در آستانه پیروزی قرار بدهد اما بدشانسی بزرگ شاگردان کی‌روش مانع از این تیم اتفاق شد.

1769276
1769281
1769283

دیدگاه‌ها