کد خبر : 1855439 | 04 آذر 1401 ساعت 15:34 | 31.5K بازدید | 5 دیدگاه

ولزِ خوش‌شانس ۱۰ نفره شد

اولین اخراجی جام با ضربه به صورت طارمی(عکس)

دروازه‌بان ولز در دقیقه ۸۴ دیدار مقابل ایران با کارت مستقیم داور از زمین اخراج شد.

اولین اخراجی جام با ضربه به صورت طارمی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نمایش هجومی ایران مقابل ولز با وجود اینکه تا لحظات پایانی گلی به همراه نداشت، اما کاری کرد تا وین هنسی روی یک خروج بدموقع از محوطه جریمه و خطای شدید روی مهدی طارمی کارت قرمز بگیرد.

وین هنسی که در دیدار امروز مقابل ایران با دو بار ضربه به تیرک دروازه‌اش خوش‌شانس بوده و البته واکنش‌های خوبی هم داشته، در لحظات پایانی بخاطر خطا روی مهدی طارمی کارت قرمز مستقیم گرفت.

در دقیقه ۸۴ بازی ایران و ولز، پاس علیرضا جهانبخش با ضربه سر به علی کریمی و پاس در عمق تماشایی این هافبک به پشت دو مدافع حریف، کاری کرد تا مهدی طارمی با فرار از وسط زمین در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که این موقعیت فوق‌العاده با خطای وین هنسی روی مهاجم تیم ملی ایران از بین رفت.

1769292

با وجود اینکه فرصت عالی گلزنی ایران در این صحنه هدر رفت، وین هنسی با خروج ناموفق از محوطه جریمه ولز و بلند کردن پای خود، به صورت مهدی طارمی کوبید که ماریو اسکوبار، داور گواتمالایی ضمن اعلام خطا به دروازه‌بان ولز کارت زرد نشان داد، اما بازبینی صحنه رنگ کارت او را تغییر داد.

اسکوبار پس از حضور در کنار زمین و بازبینی صحنه و مشورت با کمک ویدئویی خود، دوباره به زمین برگشت و وین هنسی را اخراج کرد تا ولز در این لحظه ۱۰ نفره شود و سرمربی ولز، دنی ورد را وارد دروازه کند.

دیدگاه‌ها