کد خبر : 1855442 | 04 آذر 1401 ساعت 15:30 | 42.3K بازدید | 2 دیدگاه

قطعی: نیمار دور گروهی جام جهانی را از دست داد

نیمار به دلیل مصدومیت مچ پا در بازی روز گذشته برابر صربستان، دو بازی بعدی برزیل برابر سوئیس و کامرون را از دست خواهد داد.

قطعی: نیمار دور گروهی جام جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار شب گذشته نتوانست دیدار برزیل و صربستان را به اتمام برساند و به دلیل مصدومیت مچ پا تعویض شد. او با چشمانی گریان روی نیمکت نشست و ورم مچ پای او نگرانی زیادی را در میان دوست داران برزیل ایجاد کرد.

1769184

رودریگو لاسمار، پزشک برزیل شب گذشته در مورد مصدومیت نیمار گفت:«مچ پای راست نیمار به‌دلیل ضربه مستقیم زانوی بازیکن صربستان پیچ خورده است. پای نیمار ورم داشت و ما بلافاصله کمک‌های اولیه را ارائه کردیم، سپس با درمان فیزیوتراپی و نظارت پیش می‌رویم. بهترین تصویر از وضعیت مصدومیت نیمار 24 یا 48 ساعت بعد از بازی مشخص خواهد شد.»

1769185

تیته، مربی برزیل نیز گفت که نیمار جام جهانی را از دست نداده و از این بابت اطمینان دارد. ساعتی پیش رسانه های برزیل ادعا کردند که وضعیت مصدومیت نیمار به گونه ای است که او قطعا بازی دوشنبه برابر سوئیس را از دست خواهد داد و حضور او برابر کامرون در آخرین بازی دور گروهی نیز بسیار بعید است. در واقع او هر دو بازی باقیمانده دور گروهی را از دست خواهد داد و در صورت راهیابی سلسائو به یک هشتم نهایی، احتمالا می تواند تیم را همراهی کند. در دو بازی بعدی رودریگو گوئس، محتمل ترین گزینه جانشینی نیمار در ترکیب اصلی برزیل است.

دیدگاه‌ها