کد خبر : 1855448 | 04 آذر 1401 ساعت 16:14 | 187.1K بازدید | 8 دیدگاه

این سایه نماد ولزی‌ها بود؛

وضعیت باورنکردنی گرت بیل پس از سوت پایان (عکس)

ستاره تیم فوتبال ولز نمایش دور از انتظاری در مصاف با تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه احمدبن علی داشت.

وضعیت باورنکردنی گرت بیل پس از سوت پایان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل رقابت‌های جام جهانی را به عنوان نماد فوتبال ولز امیدوارکننده آغاز کرد و وقتی تیمش در دیدار اول مقابل آمریکا از حریف عقب افتاد خودش از مدافعین تیم حریف پنالتی گرفت و خودش هم با یک ضربه تماشایی آن را تبدیل به گل کرد تا قرمزپوشان اولین مسابقه در قطر را بدون کسب امتیاز ترک نکنند و با این نمایش بود که خیلی از هواداران تیم ملی این کشور امیدوار به درخشش این ستاره در مصاف با ایران هم بودند، اما ...
تیم ملی فوتبال ایران مصاف با ولز را فراتر از انتظارات آغاز کرد و اگرچه این نمایش در برخی از دقایق مسابقه با عملکرد بهتر بازیکنان تیم حریف تحت تاثیر قرار گرفت اما شاگردان کی‌‍روش در دومین دیدار جام جهانی شگفت‌انگیز ظاهر شدند و درنهایت هم با دو گل دیرهنگام نتیجه زحمات خودشان را در زمین مسابقه گرفتند.

1769335


اما نکته قابل توجه این مسابقه گم بودن گرت بیل در زمین مسابقه بود که در تمام دقایق مسابقه سایه‌ای از اسطوره فوتبال ولز بود. اگرچه بیل افت شدیدی را در سال‌های اخیر تجربه کرده و از رئال مادرید به یکباره عازم فوتبال آمریکا و لس‌آنجلس گلکسی شد و در این تیم هم عملکرد خوبی ارائه نکرده، اما هر وقت با پیراهن ولز راهی میدان شده در قامت همان ستاره‌ای ظاهر بوده که تاتنهام را به مقصد مادرید ترک کرد.
با این حال این ستاره که قرار بود نجات دهنده تیمش در جام جهانی باشد با خلق آماری ضعیف دیدار برابر ایران را سپری کرد و با وجود عملکرد خوبی که در مصاف با آمریکا داشت حالا باید به فکر معجزه‌ای در روز آخر برای صعود باشد؛ جایی که ایران به مصاف آمریکا می‌رود و قرمزپوشان ولزی باید دیداری سخت را مقابل انگلیس با ساوت‌گیت تجربه کنند.
تصاویری که از گرت بیل در پایان مسابقه برابر ایران توسط لنز دوربین عکاس‌های مختلف ثبت شده به خوبی نشان دهنده شرایط دور از انتظار ستاره‌ای است که ولزی‌ها حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بودند.

1769336
1769337
1769338
1769339
1769340

دیدگاه‌ها