کد خبر : 1855456 | 04 آذر 1401 ساعت 16:44 | 82K بازدید | 4 دیدگاه

دو اتفاق خوب برای فوتبال ایران در 48 ساعت

در دو روز گذشته دو اتفاق خوب برای فوتبال ایران در جام جهانی 2022 دوحه رخ داده است.

دو اتفاق خوب برای فوتبال ایران در 48 ساعت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته علیرضا فغانی به خوبی از عهده قضاوت دیدار برزیل – صربستان بر آمد. بازی ای که با نمایش خوبی از سوی دو تیم به خصوص برزیل همراه بود و در نهایت این تیم با دو گل به برتری رسید. تیم داوری ایران به خوبی از عهده قضاوت این بازی سنگین بر آمد. در این مسابقه دو تیم فوتبال فیزیکی را به نمایش گذاشتندو برخوردها بین آنها متعدد بود اما داور ایرانی به صحنه ها نزدیک بود و تصمیمات درستی را اتخاذ کرد، به طوریکه در جریان بازی کمک داور ویدئویی توقفی برای اصلاح تصمیمات تیم داوری ایرانی نداشت.

علیرضا فغانی با این سوت به احتمال قوی در مرحله گروهی جام جهانی یک بازی مهم دیگر را سوت خواهد زد و اگر همین روند را دنبال کند این بار می تواند بازی نهایی را سوت بزند. در جام جهانی 2018 روسیه داور ایرانی بازی رده بندی بین تیم های انگلیس و بلژیک را سوت زد.

و اما امروز هم تیم ملی فوتبال کشورمان با فراموشی شکست در برابر انگلیس نمایش خوبی در برابر ولز داشت و در نهایت با دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان به برتری رسید. مهمتر از برد تیم ملی در این دیدار فراموشی شکست در برابر انگلیس و نمایش خوب در این بازی بود که در این فرصت کم یک اتفاق خوب در تیم ملی و مشخصا از سوی کارلوس کی روش بود.

1769293

این اتفاقات خوب اگر در روزهای آتی تکرار شود، جام جهانی 2022 می تواند برای ایرانی ها خاطره انگیز شود. تاکنون داور وسط ایرانی فینال جام جهانی را سوت نزده است. حضور یک ایرانی در دیدار نهایی جام جهانی 1994 آمریکا به عنوان کمک داور بود و از سویی تیم ملی فوتبال ایران تاکنون به دور دوم جام جهانی صعود نکرده است. همه در ایران منتظر این دو اتفاق بزرگ هستند که هر یک از این ها حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد.

دیدگاه‌ها