کد خبر : 1855458 | 04 آذر 1401 ساعت 16:53 | 75.8K بازدید | 18 دیدگاه

اگر فشار نبود بازی انگلیس نتیجه عوض می‌شد؛

چشمی: عجولانه قضاوت شدم

روزبه چشمی می‌گوید پس از شکست تیم ملی مقابل انگلیس فشارهایی که روی او ایجاد شده منصفانه نبوده است.

چشمی: عجولانه قضاوت شدم

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در شرایطی به جام جهانی قطر سفر کرد که اگر اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی می‌ماند شانس حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال جهان را از دست می‌داد ولی با بازگشت سرمربی پرتغالی عازم قطر شد و در دیدار مقابل انگلیس هم در ترکیب اصلی راهی میدان شد.
چشمی البته در دیدار مقابل ولز روی نیمکت نشست ولی با وجود انتقاداتی که در بازی اول از او مطرح شده بود در دقایق پایانی وارد زمین شد تا به یادماندنی ترین لحظات زندگی حرفه‌ای او رقم بخورد؛ جایی که شوت استثنایی و دیدنی او در دقیقه 9+90 سرانجام قفل دروازه ولز که روزی با خوش شانسی را پشت سر گذاشته بود باز کرد و موجبات کسب بهترین پیروزی ایران در تاریخ جام‌های جهانی را فراهم کرد.
روزبه چشمی پس از این  مسابقه حرف‌های کوتاهش را اینطور آغاز کرد: « اول به همه تیم تبریک می‌گویم. در بازی اول فشارهای زیادی بود. قطعاً اگر برابر انگلیس این فشارها نبود آن نتیجه را نمی‌گرفتیم. سپس با صحبت‌های کادر فنی و عملکردی که داشتیم توانستیم امروز سه امتیاز را بگیریم. این هم به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود که توانستیم نتیجه بگیریم.»

مدافع تیم ملی درباره فشاری که به او پس از شکست مقابل انگلیس وارد شده بود، عنوان کرد: «ـ یکسری فشارها اگر فوتبالی باشد به خاطر اینکه روز خوب یا بد داریم طبیعی است اما اگر به ناحق بخواهیم کاری کنیم جالب نبود. قضاوت عجولانه‌ای روی من شد که منطقی نبود. هم تیمی‌هایم، خانواده و تمام اعضای تیم ملی کمک کردند تا تنها من فقط گل بزنم. همه آنچه دیدیم لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود.»

دیدگاه‌ها