کد خبر : 1855462 | 04 آذر 1401 ساعت 17:00 | 103.7K بازدید | 3 دیدگاه

تحت تاثیر بازی ایران قرار گرفتم

مربی ولز: ایران مستحق برد بود، من مسئول این شکستم

رابرت پیج، مربی ولز، در پایان بازی با ایران که به شکست تیمش ختم شد گفت که مسئول این ناکامی است.

مربی ولز: ایران مستحق برد بود، من مسئول این شکستم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد تیم ملی ایران پس از شکست 6-2 از انگلیس، امروز مقابل ولز پیروز شود. ایران با گل‌های روزبه چشمی و رامین رضائیان در وقت های تلف شده بازی توانست 2-0 پیروز شود و امیدهایش برای صعود به یک هشتم نهایی را زنده کند. ولز که در بازی قبلی برابر آمریکا با تساوی 1-1 متوقف شده بود، حالا باید در بازی پایانی خود مقابل انگلیس پیروز شود تا شاید شانس صعود پیدا کند. در این بازی وین هنسی، گلر ولز، در دقایق پایانی به دلیل خطای شدید روی مهدی طارمی از بازی اخراج شد.

1769389

رابرت پیج، مربی ولز، در پایان بازی گفت:«نمایش خوبی نداشتیم و حتی قبل از اخراج هنسی هم خوب بازی نکرده بودیم. این عملکرد از ولز غیر قابل قبول است. امید داشتیم امروز همه چیز به سود ما پیش برود ولی اصلا در حد و اندازه های خودمان نبودیم. حتی نزدیک به سطح مان در بازی های اخیر نیز کار نکردیم. شاید یکی دو اشتباه پذیرفتنی باشد اما وقتی تعداد زیادی از بازیکنان در سطح خودشان بازی نمی کنند و شانس های زیادی به حریف می دهید، نتیجه پایانی چیزی جز شکست نمی تواند باشد.»

پیج ادامه داد:«ایران استحقاق پیروزی را داشت و تغییرات و جابجایی‌های این تیم نسبت به بازی قبل،‌ جواب داد. امروز از توانایی‌های خودمان کمتر ظاهر شدیم. وقتی اینطور ظاهر شوید، مجازات می‌شوید. تحت تاثیر بازی ایران قرار گرفتم. من همیشه مسئولیت شکست و ناکامی را قبول می کنم. این تیم تحت اختیار من است و مسئول شکست کسی جز من نیست. البته که اخراج به ضرر ما شد اما در آن مقطع ما پنج مهاجم در زمین داشتیم، بنابراین نتوانستیم حالت دفاعی بگیریم. به دنبال بهانه و توجیه نیستم و گفتم که مسئولیت شکست را قبول می کنم.»

پیج در پایان گفت:«فضای رختکن خوب نیست و همه ناراحت هستند ولی برای بازی با انگلیس آماده خواهیم شد. این بازی مثل یک دربی است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. برای آن بازی آماده خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها