کد خبر : 1855488 | 04 آذر 1401 ساعت 18:22 | 43.2K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف گرت بیل: رویای صعود به دور دوم نابود شد!

تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا حدود زیادی از بین برد.

اعتراف گرت بیل: رویای صعود به دور دوم نابود شد!

به گزارش ورزش سه، گرت بیل پس از شکست 2-0 روز جمعه مقابل ایران اعتراف کرد که زنده نگه داشتن رویای صعود برای ولز "سخت" خواهد بود.

بیل با انجام یکصد و دهمین بازی ملی خود در ورزشگاه احمد بن علی به رکورد بیشترین بازی ملی برای ولز رسید اما تیم ایران این رکورد را برای او تلخ کرد.

شلیک از راه دور روزبه چشمی و ضربه چیپ رامین رضاییان باعث شد ایران از کارت قرمزی که وین هنسی دریافت کرد، نهایت استفاده را ببرد و اولین برد خود را مقابل یک حریف اروپایی در تاریخ جام جهانی به ثبت برساند.

در همین حال، ولز اکنون باید در آخرین بازی مرحله گروهی روز سه‌شنبه، انگلیس را شکست دهد تا شانسی برای صعود به دور دوم داشته باشد.

1769477

بیل به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «دلسرد کننده است، ما دلسرد شده‌ایم، هیچ راهی برای بیان آن وجود ندارد».

ما تا آخرین ثانیه جنگیدیم و این مهم‌ترین چیز است. بازیابی از این شرایط دشوار است، اما باید بهبود پیدا کنیم و جلو برویم. همه ما غمگین هستیم، اما باید فورا خودمان را به شرایط نرمال برگردانیم.

سخت خواهد بود، اما یک بازی باقی مانده است، ما باید سعی کنیم مثبت نگاه کنیم و سعی کنیم از این موقعیت نیز لذت ببریم.

ولز اکنون در تمام رقابت‌ها در هفت بازی بدون برد است و ۵ تساوی و ۲ شکست در کارنامه شاگردان راب پیج ثبت شده است که طولانی‌ترین دوره از زمانی است که در سال 2003 یک سکانس مشابه این را خلق کردند.

در همین حال، دنیل جیمز، وینگر، می‌گوید ولز باید با ذهنیت مثبت به دیدار با سه شیرها نزدیک شود.

جیمز به خبرنگاران گفت: بدیهی است که نتیجه آنها [انگلیس] امشب [مقابل ایالات متحده] برای ما مهم است اما ما باید بدون ترس وارد آن بازی شویم.

ما چیزی برای از دست دادن نداریم. ما اینجا هستیم، یک بازی باقی مانده است و نمی توانیم به این فکر کنیم که قبلاً باخته ایم.

ما می‌توانیم خودمان را جمع کنیم. امروز برای ما سخت خواهد بود، اما فردا گرد و غبار خود را پاک می‌کنیم و برای بازی با انگلیس آماده می‌شویم.
انگلیس بازیکنان خوبی دارد، اما ما باید بدون ترس وارد آن بازی شویم.

دیدگاه‌ها