کد خبر : 1855489 | 04 آذر 1401 ساعت 18:24 | 18.3K بازدید | 6 دیدگاه

خاوی مارتینز:

تیم ملی آلمان یک مشکل بزرگ دارد

خاوی مارتینز، هافبک سابق بایرن مونیخ، مدعی شد آلمان از فقدان یک مهاجم گلزن در ترکیب خود رنج می برد.

تیم ملی آلمان یک مشکل بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی و در روزی که موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد، 1-2 مغلوب ژاپن شد تا کار دشواری برای صعود از گروه خود داشته باشد. خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی و باتجربه، تاکید کرد باید تغییراتی در ترکیب آلمان صورت بگیرد تا آنها در دیدار دشوار مقابل اسپانیا به برتری دست یابند.

خاوی مارتینز گفت: "جاشوا کیمیچ یکی از بهترین های شماره شش در فوتبال جهان است. اگر او در پست دفاع راست بازی کند، آلمان یکی از بهترین بازیکنان خط میانی خود را از دست می دهد. من فکر می کردم لئون گورتزکا در دیدار مقابل ژاپن در ترکیب ثابت قرار بگیرد. بایرن مونیخ وقتی کیمیچ و گورتزکا را همزمان در زمین قرار می دهد، نمایش بهتری ارائه می کند.

1551113

عملکرد کای هاورتز در بازی نخست؟ او بازیکن بزرگی است، اما او ماریو گومز، میروسلاو کلوزه یا کلودیو پیزارو نیست. او بازیکن شماره 9 نیست که بتواند مدافعان میانی حریف را مشغول نگه داشته و توپ را برای زمانی طولانی در اختیار داشته باشد. کای هاورتز حرکات خوبی انجام می دهد، اما فکر نمی‌کنم آلمان بازیکنی به عنوان مهاجم شماره 9 در ترکیب فعلی خود در اختیار داشته باشد.

از نظر من توماس مولر نیز نباید به عنوان مهاجم بازی کند. او زمانی که پست مشخصی در زمین نداشته باشد، بهتر می تواند خودش را نشان دهدو توماس مولر به خوبی می داند موقعیت های خطرناک رقم می خورد و کجا می توان به حریف آسیب رساند. از نظر من بهتر است که توماس مولر در پست شماره 10 قرار گرفته و پشت سر مهاجم نوک تیم ملی آلمان بازی کند."

دیدگاه‌ها