کد خبر : 1855503 | 04 آذر 1401 ساعت 19:00 | 38.9K بازدید | 1 دیدگاه

خسارت شدید: مصدومیت یک بازیکن دیگر برزیل

دانیلو، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، فعلا قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

خسارت شدید: مصدومیت یک بازیکن دیگر برزیل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شروع خوبی را در رقابت های جام جهانی تجربه کرده و در اولین دیدار مقابل صربستان با دو گل به برتری دست یافت. اما این مسابقه خسارات قابل توجهی را برای برزیل و تیته به همراه داشته و دو بازیکن ارزشمند آنها در جریان این بازی مصدوم شده اند. ساعتی قبل فدراسیون برزیل تایید کرد که دانیلو مدافع یوونتوس در جریان پیروزی 2-0 پنجشنبه شب مقابل صربستان از ناحیه مچ پا آسیب دید و وضعیت این بازیکن هر روز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1769526

دانیلو در دیدار دیروز برزیل مقابل صربستان در ترکیب ثابت قرار داشت، اما بازی را با درد به پایان رساند و فدراسیون فوتبال برزیل حالا تایید کرده که این مدافع باتجربه از ناحیه مچ پا آسیب دیده است. البته هنوز اظهارنظری رسمی از سوی این نهاد در مورد مدت زمان دوری دانیلو از میادین انجام نشده، اما طبق TNT Sports مدعی شد این مدافع 31 ساله دو بازی بعدی سلسائو مقابل کامرون و سوئیس در مرحله گروهی را از دست خواهد داد.

نیمار، ستاره تکنیکی و خلاق این تیم نیز از ناحیه مچ پا آسیب دیده است و او نیز به احتمال زیاد قادر به حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در دو مسابقه بعدی مرحله گروهی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها