کد خبر : 1855510 | 04 آذر 1401 ساعت 19:09 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

اسطوره فوتبال ولز از نقش منجی درآمد

فوتبال بس است: دیپورت بیل به زمین گلف توسط ایران!

عملکرد کم‌نقص خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران یکی از بدترین روزهای ورزشی گرت بیل را رقم زد.

فوتبال بس است: دیپورت بیل به زمین گلف توسط ایران!

به گزارش "ورزش سه" هرچقدر گرت بیل در فوتبال باشگاهی مورد انتقاد قرار می‌گرفت اما اسطوره فوتبال ولز در لباس تیم ملی کشورش همیشه یک ناجی بود. چپ‌پایی که خلق‌و‌خوی خاص، استعداد نابش را به یغما برد تا گران‌ترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۴، بسیار زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، از سطح اول باشگاهی دنیا دور شده و راهی لیگ ام‌ال‌اس در ینگه دنیا شود.

1769536

بیل با همان مختصاتی که از او انتظار داشتیم، جام جهانی را شروع کرد و مقابل تیم ملی امریکا با یک پنالتی تساوی‌بخش، دروازه ترنر را باز کرد تا امیدهای ولز برای صعود از گروه B به بالاترین حد خودش برسد.

اما ایرانی‌ها تقدیر دیگری برای بیل رقم زدند. عادت تاریخی تیم ملی به گل خوردن از ابرستاره‌ها بیمِ درخشش بیل مقابل یوزها را به وجود آورده بود اما برخلاف انتظار، زننده یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فینال‌های چمپیونزلیگ، اجازه نفس کشیدن مقابل دروازه سیدحسین حسینی پیدا نکرد.

1769534

بچه‌های تیم ملی در دیدار امروز مقابل ولز آنچنان سلحشورانه از دروازه تیم دفاع کردند که امید اول ولزی‌ها برای عبور از سد شاگردان کی‌روش، حتی یک شوت موثر به سمت دروازه هم نزد و در تمام طول بازی یازده بار تصاحب توپ را از دست داد.

ناکامی در چهار اقدام به دریبل و چهار تلاش برای زدن ضربه سر، یکی از بدترین بازی‌های دوران ملی بیل را مقابل ملی‌پوشان ایرانی رقم زد تا شاید کاپیتان ولزی‌ها، بیش از پیش به خداحافظی از فوتبال و کوچ به رشته مورد علاقه‌اش، گلف، فکر کند.

دیدگاه‌ها