کد خبر : 1855514 | 04 آذر 1401 ساعت 19:23 | 136K بازدید | 15 دیدگاه

درخواست از طارمی،مسی را برایم بیاور!

یک هوادار نوجوان تیم ملی فوتبال درخواست جالبی را در هتل محل اقامت ایران از مهدی طارمی داشت.

درخواست از طارمی،مسی را برایم بیاور!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی وقت بعد از برد مقابل ولز به هتل محل اقامت خود رسیدند با یک هوادار نوجوان ویلچرنشین مواجه شدند که همراه با یکی از نزدیکان خود در لابی هتل حضور داشتند.

این هوادار نوجوان که پیراهن تیم ملی ایران را برتن داشت، با دیدن بازیکنان خواست که با مهدی طارمی و کریم انصاری فرد دو مهاجم ایران دیدار کند. طارمی و انصاری فرد دقایقی با این نوجوان به گفت و گو پرداختند. این هوادار از ملی پوشان خواست که تیم ملی در بازی سوم مقابل آمریکا نیز همینقدر خوب بازی کند و پیروز شوند.

طارمی از این نوجوان خواست پیش بینی اش از نتیجه بازی با آمریکا را بگوید و او نیز گفت که 3 بر صفر برنده می شویم. جالب اینکه او پیش بینی کرد کریم انصاری فرد و مهدی طارمی هم در بازی آمریکا گل بزنند.

1769549

این پیش بینی جالب باعث شد تا طارمی به وجد بیاید و به این نوجوان اعلام کند اگر این نتیجه مقابل آمریکا به دست بیاید، هرچیزی که او بخواهد برایش تامین خواهد کرد. در این لحظه این نوجوان درخواست عجیبی از طارمی داشت. او گفت که اگر 3 بر صفر شدیم، کاری کند تا لیونل مسی را از نزدیک ببیند. در خواست جالبی که تعجب طارمی را به همراه داشت . طارمی بعد از چند ثانیه تامل به این نوجوان اعلام کرد که یک نفر دیگر را از او طلب کند اما این نوجوان دیگر درخواستی نداشت و گفت که هیچ نمی خواهد!

در نهایت بازیکنان تیم ملی قول دادند که اگر ایران برنده مقابل آمریکا از زمین خارج شد، یک پیراهن را به او هدیه بدهند. طارمی اعلام کرد پیراهن هر بازیکنی از ایران که بخواهد را به او تقدیم خواهند کرد.

دیدگاه‌ها