کد خبر : 1855525 | 04 آذر 1401 ساعت 19:57 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

آلیو سیسه:

این مندی بود که ما را در بازی نگه داشت

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، از عملکرد تیمش در دیدار مقابل قطر ابراز رضایت کرد.

این مندی بود که ما را در بازی نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سنگال که در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی با یک گل مقابل هلند مغلوب شده بود، اما نمایش درخشانی برابر قطر میزبان داشته و با نتیجه 1-3 از سد این تیم گذشت. آلیو سیسه، سرمربی این تیم در پایان این دیدار مدعی شد از امروز هدف آنها گذراندن دوره ریکاوری و آماده شدن برای دیدار حساس با اکوادور در روز پایانی خواهد بود.

1769587

آلیو سیسه گفت: "من واقعا از عملکرد بازیکنان تیم ملی سنگال در بازی مقابل قطر راضی بوده و بابت کسب این پیروزی واقعا خوشحالم. من از ادوارد مندی تشکر می کنم که با عکس العمل های خوب خود دروازه را بسته نگه داشته و ما را در جریان بازی نگه داشت. البته یک بار دروازه ما باز شد و می توانست این اتفاق رخ ندهد، اما در کل از عملکرد تیم رضایت دارم.

تیم‌های بزرگ و بازیکنان آماده می‌دانند که چگونه در چنین دیدارهایی بازی کنند. تیم ملی اکوادور رقیب بعدی ما در مرحله گروهی خواهد بود و مهم ترین هدف ما پیش از این دیدار، سپری کردن یک دوره ریکاوری مناسب و حفظ آمادگی است. وقتی نیاز به زدن گل داشته باشیم، باید مهاجمان بیشتری مثل بولای و فامارا را در ترکیب قرار دهیم. ما باید برای بازی بعدی آماده شده و در مناطق تعیین کننده زمین عملکرد خوبی داشته است. در نهایت عملکرد تیمی اهمیت دارد و این یک پیروزی جمعی بود. ما امروز تصمیم گرفتیم یک مهاجم دیگر به ترکیب اضافه کنیم تا یک گل دیگر به ثمر برسانیم و من از اینکه تصمیم نتیجه خوبی داشت، بسیار خوشحالم. البته با تمام احترامی که برای قطر قائل هستم، بازی اول ما مقابل هلند تفاوت زیادی با این مسابقه داشت."

دیدگاه‌ها