کد خبر : 1855544 | 04 آذر 1401 ساعت 21:06 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

جیمز: مقابل انگلیس چیزی برای از دست دادن نداریم

دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز، می گوید آن ها نباید در بازی با انگلیس از نام حریف خود بترسند.

جیمز: مقابل انگلیس چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ایده های رابرت پیج در دیدار برابرایران جواب نداد و ولز با آماده ترین نسخه تیم کارلوس کی‌روش مواجه شد و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خورد. حالا کار ولزی ها برای امیدوار ماندن به صعود بسیار دشوار شده چرا که آن ها در دیدار آخر خود برابر انگلیس قدرتمند محکوم به پیروزی هستند و در غیر اینصورت باید وداع  زودهنگامی با جام جهانی داشته باشند.

دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز بعد از شکست برابر ایران گفت: "ما نمی توانیم از انگلیس بترسیم. ابتدا باید این بازی را آنالیز کنیم تا ببینیم چه کارهایی را می توانستیم بهتر انجام دهیم و در نهایت سعی کنیم از نکات مثبت آن استفاده کنیم. بدیهی است که انگلیس امشب بازی می کند و ما در دیدار با آن ها نمی توانیم خود را از قبل شکست خورده بدانیم. امروز برای بچه ها روز سختی بود اما تا فردا باید گرد و غبار اطراف خود را پاک کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم."

1769628

دنیل جیمز در واکنش به ستاره های بزرگی که در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور دارند و این که آیا آن ها از تقابل با این تیم نمی ترسند، گفت: "انگلیس بازیکنان برتر و سطح بالایی در ترکیب خود دارد اما ما قطعا باید بدون هیچ ترس و استرسی پا به این بازی بگذاریم تا در نهایت بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم"

دیدگاه‌ها