کد خبر : 1855545 | 04 آذر 1401 ساعت 21:31 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌بروینه: نمی‌توانیم مانند منچسترسیتی بازی کنیم

کوین دی بروینه، ستاره تیم ملی بلژیک، مدعی شد هدفش این است آنها نمایش بهتری از خود ارائه دهند.

دی‌بروینه: نمی‌توانیم مانند منچسترسیتی بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروینه در جریان برتری 0-1 تیمش برابر کانادا در طول مسابقه عصبی و تندخو نشان داده و چند بار با توبی آلدروایرد و روبرتو مارتینز وارد مشاجره شد. حالا کوین دی بروینه در توضیح این رفتار جنجالی مدعی شد در برخی دقایق بازی احساساتی می شود و البته در آینده تلاش می کند بتواند رفتار خود را کنترل کند.

1768538

کوین دی بروینه گفت: "ما نمی توانیم مانند منچسترسیتی بازی کنیم. وقتی در تیم ملی بازی می کنید باید سبک بازی خود را با بازیکنانی که در اطراف خود دارید وفق دهید. آیا گاهی اوقات من را ناامید می کند؟ بله، اما باید این رفتار را کمتر نشان دهم. این هدف بزرگی است که برای آن تلاش می کنم.

مشاجره لفظی با توبی آلدروایرلد در جریان بازی با کانادا؟ می دانم که واکنش های من همیشه خوب نیست. لحظاتی بعد باید به دنبال آن باشید تا آن آرامش را پیدا کنید. اما هواداران می‌دانند که این روش من برای کمک به تیم است. من می خواهم بلژیک بهتر بازی کرده و بیشتر از توانایی های خود در جریان یک مسابقه استفاده کند. اما البته، من نیز باید یاد بگیرم که واکنش بهتری داشته باشم. احساسات در برخی لحظات بیشتر می شود، اما این نیز بخشی از فوتبال است."

دیدگاه‌ها