کد خبر : 1855571 | 04 آذر 1401 ساعت 23:57 | 93.3K بازدید | 1 دیدگاه

تبعات قرارداد با قطر: بکام یواشکی به استادیوم می‌رود!

دیوید بکام که به دلیل قرارداد نجومی‌اش با قطر و فعالیت به عنوان سفیر جام جهانی با انتقادهای زیادی مواجه است بازی امشب انگلیس را از جایگاهی اختصاصی در استادیوم البیت تماشا می‌کند.

تبعات قرارداد با قطر: بکام یواشکی به استادیوم می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها چند دقیقه به شروع دیدار انگلیس و آمریکا در ورزشگاه البیت باقی مانده بود رسانه‌ها ورود سریع دیوید بکام را به استادیوم گزارش کردند.

بکام به سرعت و بدون مکث برای گفتگو یا حتی دست تکان دادن برای رسانه‌ها و هواداران وارد استادیوم شد تا این تلقی بوجود بیاید که او با توجه به جنجال‌های اخیر درباره حمایتش از قطر قصد ندارد خیلی در معرض توجه باشد.

1769731

ستاره سابق فوتبال انگلیس اخیرا با قطر قراردادی 15 میلیون یورویی امضا کرد تا به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت کند. این اقدام بکام او را با انتقادهای زیادی مواجه کرد و چهره‌های سرشناس متعددی از جمله اریک کانتونا از او خواستند دست از حمایت از قطری‌ها بردارد.

بکام در گذشته چه در زمان ورود به ورزشگاه‌ها و حتی زمانی که در جایگاه ویژه می‌نشست سعی می‌‌کرد تا حد ممکن به هواداران نزدیک باشد و به ابراز احساسات‌شان پاسخ بدهد. اما او امشب سعی می‌کرد کمتر دیده شود. در عکس‌هایی که از بکام در استادیوم البیت منتشر شده او در محاصره تعداد زیادی از شخصیت‌های قطری دیده می‌شود. 

1769732

ستاره سابق فوتبال انگلیس بازی قبلی انگلیس مقابل ایران را هم از نزدیک و با حضور در استادیوم محل برگزاری بازی تماشا کرده بود.

دیدگاه‌ها