کد خبر : 1855582 | 05 آذر 1401 ساعت 04:45 | 79K بازدید | 2 دیدگاه

پولیشیچ همچنان در حسرت گلزنی در جام جهانی

ستاره چلسی با جایزه و حسرت به ایران رسید

کریستین پولیشیچ مثل بازی با ولز، مقابل انگلیس هم در گلزنی ناکام بود؛ او البته بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ستاره چلسی با جایزه و حسرت به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امریکا نسبت به ادوار گذشته، تیم پرستاره‌تری را روانه جام جهانی کرده است. کریستین پولیشیچ، سرشناس‌ترین ستاره این تیم است که در لیگ جزیره و باشگاه چلسی توپ می‌زند. این مهاجم 24 ساله امید اول گلزنی تیم ملی کشورش به شمار می رود اما طی دو بازی گذشته موفق به این کار نشده است.

امریکا در دومین بازی مرحله گروهی خود مقابل انگلیس به تساوی بدون گل دست یافت و دو امتیازی شد تا سرنوشت صعودش به روز آخر کشیده شود. در پایان این بازی، کریستین پولیشیچ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در این بازی تلاش زیادی کرد تا اولین گل خود در جام جهانی را بزند ولی بازهم ناکام بود، با این وجود اما آمار به جای گذاشته از سوی این بازیکن قابل توجه بود و باعث شد تا جایزه بهترین بازیکن زمین به او تعلق بگیرد.

1769774

کریستین پولیشیچ 4 بار به سمت دروازه شوت کرد و 80 درصد پاس های ارسالی او صحیح بود. پیروزی در اکثر نبردهای تن به تن، دیگر ویژگی بارز بازی این مهاجم 24 ساله مقابل انگلیسی بود که در لیگ جزیره با اکثر بازیکنانش روبرو شده است.

حالا ستاره چلسی که طی 13 بازی لیگ جزیره فقط یک گل زده و یک پاس گل داده، باید در بازی آخر مقابل ایران، شانس گلزنی خود را در جام جهانی امتحان کند. قطعا در این دیدار سرنوشت‌ساز، امریکایی‌ها امید زیادی به درخشش پولیشیچ خواهند داشت و این بازیکن با جایزه بهترین بازیکن زمین و بدون گل زده، به استقبال این چالش مهم می رود.

1769775

دیدگاه‌ها