کد خبر : 1855609 | 05 آذر 1401 ساعت 10:39 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

مگوایر: از این که در صدر هستیم خوشحالیم

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، می‌گوید از این که تیمش در صدر جدول گروهش قرار دارد راضی است.

مگوایر: از این که در صدر هستیم خوشحالیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 
آنها با کسب این یک امتیار و با توجه به سه امتیازی که در بازی برابر ایران به دست آورده بودند با چهار امتیاز  در صدر جدول گروه قرار گرفتند و ایران با یک امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رده دوم ایستاده است. 
مگوایر در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرد و توانست از نظر فیزیکی در خط دفاعی مانع از درخشش بازیکنان حریف و باز شدن دروازه تیمش شود، نکته‌ای که اهمیت بسیاری برای سه شیرها داشت. 
او پس از پایان بازی در گفتگو با ITV اظهار داشت:«ما در بهترین شرایط خودمان نبودیم اما در آخر توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و همین امتیاز باعث شد در صدر جدول در موضع قدرت قرار بگیریم و از این بابت خوشحال هستیم.»

1769752

این مدافع انگلیسی با اشاره به شرایط دیدارهای جام جهانی گفت:«ما می‌دانیم که هیچ یک از دیدارهای جام جهانی آسان نیست. بازی‌های آمریکا را دیده بودیم. آنها خوب بازی می‌کنند و سختکوش هستند. اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم برنده باشیم.»
مگوایر در این بازی پنجاهمین دیدارش برای تیم ملی انگلیس را انجام داد و در این باره اضافه کرد:« بسیار به خودم افتخار می‌کنم. این اتفاق ارزش خاصی برای من دارد. این لحظه غرورآمیزی برای خودم و خانواده‌ام است. همه چیز به سختکوشی و باور خودتان بستگی دارد.»

 

دیدگاه‌ها