کد خبر : 1855628 | 05 آذر 1401 ساعت 11:58 | 33.9K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره آمریکا: تمام تمرکز ما روی ایران است

تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.

ستاره آمریکا: تمام تمرکز ما روی ایران است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا شب گذشته در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و موفق شد این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کند. 
آنها حالا دو امتیاز از دو بازی برابر ولز و انگلیس دارند اما با توجه به پیروزی انگلیس در دیدار اولش برابر ایران و همچنین پیروزی روز گذاشته شاگردان کارلوس کی‌روش برابر ولز، این تیم در رده سوم قرار گرفته است. 
صعود یا حذف آنها از مرحله گروهی به نتیجه بازی برابر ایران در دیدار آخر این مرحله بستگی دارد و آدامز معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش باید تمام توان‌شان را در این بازی به کار بگیرند.

1769854

این هافبک آمریکایی در این باره به خبرنگاران گفت:« کار ما به هیچ وجه هنوز تمام نشده است. ما باید با تیمی باکیفیت مانند ایران روبرو شویم. به همین دلیل نیاز داریم که صددرصد تمرکز خودمان را روی این بازی و مقابله با ایران بگذاریم.»
او درباره عملکرد تیمش در بازی برابر انگلیس اظهار داشت:« فکر نمی‌کنم که ما در این بازی شایسته پیروزی بودیم. این بازی در انتها کاملا پایاپای پیش رفت. آنها شانس‌هایی داشتند و ما هم فرصت‌هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. با این حال، قدرت و کیفیتی که داریم را در این دیدار به همه در جام جهانی نشان دادیم.»
 

دیدگاه‌ها