کد خبر : 1855642 | 05 آذر 1401 ساعت 13:20 | 19.6K بازدید | 3 دیدگاه

خشم رافینیا از هواداران برزیل: به نیمار احترام بگذارید!

رافینیا، ستاره تیم ملی برزیل، از فشاری که هواداران این تیم به نیمار می‌آورند ابراز ناراحتی کرد.

خشم رافینیا از هواداران برزیل: به نیمار احترام بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در اولین دیدار برزیل در جام جهانی 2022 قطر برابر صربستان در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت اما مصدومیت باعث شد که نتواند تا پایان در زمین حضور داشته باشد.
این ستاره پاری سن ژرمن با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبرو شده و شب گذشته اعلام شد که نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی همراهی کند تا مشخص شود که شرایطش برای بازی در مرحله حذفی در صورت صعود شاگردان تیته به این مرحله چه خواهد بود. 
حالا رافینیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به شدت از رفتار هواداران برزیل و واکنش آنها در مواجهه با مصدومیت نیمار انتقاد کرده است. 

1743757


این بازیکن در این پست نوشت:« هواداران آرژانتین با لیونل مسی مانند خدا برخورد می‌کنند. هواداران پرتغال با کریستیانو رونالدو مانند پادشاه رفتار می‌کنند. هواداران برزیل هم امیدوار هستند که پای نیمار شکسته باشد.»
نیمار نیز روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرامش مدعی شد که در حال سپری کردن سخت‌ترین لحظات دوران فوتبالش است و نشان داد که به شدت ناراحت است و شرایط خوبی ندارد. 
او پیش از این نیز در نیمه نهایی جام جهانی 2014 دچار شکستگی از ناحیه کمر در بازی برابر کلمبیا شد و نتوانست در ادامه این مسابقات تیمش را همراهی کند. 
 

دیدگاه‌ها