کد خبر : 1855644 | 05 آذر 1401 ساعت 13:41 | 25.5K بازدید | 6 دیدگاه

کین: برابر ایران شانس‌ها گل شد، برابر آمریکا نه!

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش فرصت پیروزی برابر آمریکا را هم داشت.

کین: برابر ایران شانس‌ها گل شد، برابر آمریکا نه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 
آنها امیدوار بودند که با پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی بتوانند صعودشان به مرحله یک هشتم را تا حد زیادی قطعی کنند اما این اتفاق رخ نداد.
هرچند سه شیرها به لطف پیروزی در بازی اول برابر ایران با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارند اما انتقادها از نحوه بازی این تیم در بازی برابر آمریکا بسیار زیاد بوده است. 
کین پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما در بازی برابر ایران توانستیم از شانس‌هایی که داشتیم استفاده کنیم اما امشب دو یا سه شانس خوب داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و از حریف پیش بیفتیم.»

1767429


او با تمجید از عملکرد تیم آمریکا گفت:« آنها رقیب بسیار دشواری برای ما بودند، تیم خوبی هستند و ما باید به آنها احترام بگذاریم. شاید بسیاری از مردم پس از بازی اول فکر می‌کردند که ما قرار است همه حریفان را نابود کنیم اما چنین چیزی ممکن نیست.»
کاپیتان انگلیس درباره عملکرد این تیم در بازی شب گذشته اضافه کرد:« ما پویایی کافی و کیفیت لازم در یک سوم دفاعی حریف را نداشتیم و نتوانستم آنطور که باید موقعیت عالی خلق کنیم. اما باید روی دیگر این تیم را نشان دهیم. برای موفقیت در یک تورنمنت باید ابعاد متفاوتی داشت. من می‌دانم که انتقاد از این بازی زیاد است اما همه تیم‌ها نمی‌توانند 9 امتیاز در مرحله گروهی جام جهانی بگیرند.»
 

دیدگاه‌ها