کد خبر : 1855647 | 05 آذر 1401 ساعت 13:59 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

چهره‌ی ویژه یک تیم آماده صعود

غزل شدنِ گلایه‌ها در اردوگاه کی‌روش! (گزارش تصویری)

یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.

غزل شدنِ گلایه‌ها در اردوگاه کی‌روش! (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در پنج دوره قبلی حضورش در جام‌های جهانی هیچ‌وقت شاید اینقدر به صعود نزدیک نبوده است. جایی که با برتری در دومین بازی و فراموشی اتفاقات جدال اول برابر انگلیس، اکنون همه چیز در دست خودشان است و حتی یک تساوی هم در بازی آخر، منجر به تاریخ‌سازی در مسیر اولین حضور در مرحله حذفی برای شاگردان کارلوس کی‌روش شود.

کی‌روش که سومین تجربه حضور روی نیمکت ایران در جام‌جهانی را تجربه می‌کند، بعد از حذف زودهنگام در برزیل و بدشانسی بزرگ در روسیه و در شرایطی که باید در بازی آخر پرتغال را شکست می‌داد، اکنون یک موقعیت ایده‌آل را پیش‌رو دارد. آنها در صورت برتری مقابل آمریکا قطعا به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و این در حالیست که اینبار حریف روبروی آنها نیاز مبرم به پیروزی دارد و این کار را برای تیم تحت هدایت کی‌روش آسان‌تر خواهد کرد. اگر انگلیس برابر ولز به نتیجه برسد، ایران حتی با یک تساوی نیز قادر خواهد بود حضورش در مرحله بعدی را قطعی کند و از این حیث است که آنها اکنون بیش از هر زمان دیگر در تاریخ حضورشان در جام جهانی، به صعود و تاریخ‌سازی نزدیک‌تر شده‌اند.

1769907

بعد از برد بزرگ و ارزشمند مقابل ولز در بازی روز گذشته، شاگردان کارلوس کی‌روش در بازگشت به کمپ تمرینی خود در الریان چهره ویژه‌ای به نمایش گذاشتند. چهره‌هایی که امیدواری برای صعود کاملا قابل تشخیص بود.

تمرین امروز تیم ملی که بیشتر به ریکاوری دیدار با ولز اختصاص داشت، بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند برنامه آماده سازی خود را دنبال کردند و دیگر نفرات که در لیست ذخیره بودند یا فرصت کمتری برای بازی داشتند، نیز تمرینات آماده سازی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتند. گزارش تصویری امیرحسین خیرخواه عکاس اعزامی ورزش سه به قطر نشان می‌دهد که کاروان ایران با بالاترین انگیزه خود را مهیای دیدار با آمریکا می‌کند. دیداری که شاید در عادی‌ترین حالت نیز برای ما شکل ویژه‌ای داشت و در حال حاضر با توجه به اینکه پای سهمیه صعود به میان آمده، می‌تواند هیجان و استرس را به بالاترین حد برساند.

1769908

ایران تاکنون دو بار برابر آمریکا قرار گرفته که یک بار در جام جهانی 98 موفق به برتری برابر حریف شد و یک بار هم در جدالی تدارکاتی به تساوی رسید. اکنون اما همه نگاه‌ها به ساق نسل جدید فوتبال ایران است. نفراتی که توانسته‌اند اکنون تاریخ را تا این لحظه به نام خود کنند و همه منتظر یک اتفاق خاص هستند. دوشنبه ساعت 22:30 و در استادیوم الثمامه؛ آیا صعود خواهیم کرد؟

1769909
1769910
1769911

دیدگاه‌ها