کد خبر : 1855666 | 05 آذر 1401 ساعت 15:15 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

شکست از ژاپن فاجعه نبود

پودولسکی: این نسل فوتبال آلمان انگیزه کافی ندارد

لوکاس پودولسکی، دلتنگ نسل قدیم فوتبال آلمان است و معتقد است ملی‌پوشان فعلی از انگیزه لازم برای کسب موفقیت برخوردار نیستند.

پودولسکی: این نسل فوتبال آلمان انگیزه کافی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 و در میان ناباوری 2-1 به ژاپن باخت تا بازی فردا برابر اسپانیا حیاتی و تعیین‌کننده شود. آلمان دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد.

1769956

لوکاس پودولسکی، ستاره سابق مانشافت، به آاس گفت:«مردم و رسانه ها از شکست برابر ژاپن درام ساختند در حالی که از نظر من آلمان بد بازی نکرد و در بیشتر دقایق کنترل بازی را در دست داشت. وقتی بازی در اختیار شماست و از شانس‌های‌تان استفاده نمی کنید، ممکن است با یکی دو اشتباه کارتان تمام شود. از نظر من شکست برابر ژاپن یک فاجعه نبود و تنها بدشانس بودیم. البته که شکست در اولین بازی جام جهانی اصلا اتفاق خوبی نیست و سه امتیاز حیاتی از دست رفت ولی نمایش تیم بد نبود. هرچند باید اعتراف کنم ژاپن خیلی خوب و باکیفیت بود.»

1025979

پودولسکی ادامه داد:«دلم برای نسل قدیم فوتبال آلمان تنگ شده است. آنها به هم نزدیک‌تر بودند و عطش بیشتری برای رسیدن به موفقیت داشتند. چیزی که در نسل کنونی تیم ملی آلمان نمی‌بینم. ما با انگیزه بسیار بالا وارد زمین می‌شدیم و در تک تک مترهای زمین می جنگیدیم تا پیروز شویم. گل زدن به ما دشوار بود و با همه وجود دفاع می‌کردیم. حالا باید برابر اسپانیا بازی کنیم که از ژاپن قوی‌تر است و شاید برای‌شان یک مساوی هم کافی باشد. فشار زیادی روی بازیکنان آلمان وجود دارد و باید دید چگونه این فشار را مدیریت خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها