کد خبر : 1855699 | 05 آذر 1401 ساعت 16:40 | 39.7K بازدید | 5 دیدگاه

مثل ایران: این تیم زخم خورده هم زنده شد (عکس)

شاگردان گراهام آرنولد هم به مانند ایران موفق شدند از دل یک ناامیدی بزرگ دوباره به زندگی برگردند.

مثل ایران: این تیم زخم خورده هم زنده شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، استرالیا تیم پنجم قاره کهن بود که در گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی نتوانست از پس عربستان و ژاپن برآید و برای اینکه به عنوان ششمین سهمیه این قاره نامش را مطرح کند به مصاف پرو رفت و در قطر سرانجام توانست جواز حضور در جام جهانی 2022 را با گراهام آرنولد به دست بیاورد.
این تیم البته برای شروع رقابت‌ها خوش شانس نبود و قرعه مصاف برابر مدافع عنوان قهرمانی در دیدار اول به آنها برخورد. دیداری که مشخص بود روز سختی را برای کانگوروها در قطر رقم خواهد زد و آنها در مسابقه‌ای که فرانسه درخشان و مدعی ظاهر شد با نتیجه 4 بر 1 شکست خوردند تا آغاز تلخی را تجربه کرده باشند.
در روز دوم آنها از ساعاتی پیش به مصاف تونس رفتند که در دیدار اول برابر دانمارک عملکرد خوبی ارائه کرده بود و انتظار می‌رفت برنده دیدار برابر استرالیا باشد، اما وقتی سوت پایان این مسابقه زده شد این استرالیایی‌ها بودند که سه امتیاز را با تک گل میچل دوک به نام خودشان زدند.
در دیدار دوم این گروه نیز از ساعت 19:30 دقیقه دانمارک مقابل فرانسه صف ارایی خواهد کرد؛ دیداری دشوار برای دانمارکی‌ها که می‌تواند با توجه به پیروزی استرالیا شرایط را برای صعود آنها بسیار دشوار کند.
در روز سوم مسابقات حالا استرالیا باید به مصاف دانمارک برود و تونس هم در مصاف با فرانسه از کمترین شانس برای صعود برخوردار است. با این شرایط استرالیایی‌ها هم که مانند ایران بسیار بد مسابقات را آغاز کردند، حالا در پایان بازی دوم شانس زیادی برای صعود پیدا کرده اند و حلقه اتحاد آنها در پایان بازی که با حرف‌های انگیزشی آرنولد همراه شد نیز در همین راستا بود.

1770046

دیدگاه‌ها