کد خبر : 1855717 | 05 آذر 1401 ساعت 18:21 | 60.4K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش رنار به اولین ناکامی در جام جهانی (عکس)

هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان از عملکرد شاگردانش در نیمه اول دیدار برابر لهستان اصلا راضی نبود.

واکنش رنار به اولین ناکامی در جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عربستان در بازی اول خود برابر آرژانتین یک شگفتی بزرگ خلق کرد و موفق شد یکی از اصلی ترین مدعیان عنوان قهرمانی را شکست دهد. جایی که آن ها با نتیجه 2-1 یاران لیونل مسی را شکست دادند؛ بردی که شاید تا اینجا بزرگ‌ترین سورپرایز جام جهانی بوده است.

این پیروزی علاوه بر تاریخسازی عربستانی ها، این تیم را به صعود به مرحله بعدی جام جهانی امیدوار کرد. با این حال اوضاع برای عربستانی ها در دیدار امروز برابر لهستان مطابق میل آن ها پیش نرفته است چراکه شاگردان هروه رنار از حریف خود با یک گل عقب افتادند.

گل لهستانی ها در دقیقه 39 بازی توسط پیتر زیلینسکی به ثمر رسید. با این وجود عربستانی ها این فرصت را داشتند که پیش از پایان نیمه اول کار را به تساوی بکشانند. جایی که خطا روی صالح الشهری باعث شد داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. سالم الدوساری پشت توپ ایستاد اما وویچک شزنی در دو مرحله اول توپ الدوساری و بعد محمد البریک را مهار کرد.

بعد از گل لهستان، هروه رنار واکنش جالب و منحصر به فردی از خود به نمایش گذاشت. سرمربی خاص عربستان به نشانه حسرت زبان از دهان بیرون آورد تا به این شکل عصبانیت و ناراحتی خود را از باز شدن دروازه تیمش نشان داده باشد.

دیدگاه‌ها