کد خبر : 1855728 | 05 آذر 1401 ساعت 16:15 | 536 بازدید | 1 دیدگاه

واکنش‌های متفاوت آرنولد و القادری

مربی استرالیا: با جنگندگی تونس را شکست دادیم

گراهام آرنولد، مربی استرالیا، پس از پیروزی برابر تونس از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد. مربی تونس هم گفت که تیمش استحقاق پیروزی داشت و نباید می باختند.

مربی استرالیا: با جنگندگی تونس را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز روز هفتم جام جهانی 2022، امروز از ساعت 13:30 به وقت تهران در ورزشگاه الجنوب و در یکی از بازی‌های گروه D تیم‌های تونس و استرالیا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با پیروزی 1-0 استرالیا همراه بود.

1769924

در این بازی اگرچه تونس تملک توپ، موقعیت‌های گلزنی و شوت‌های داخل چارچوب بیشتری داشت، تک گل دقیقه 23 میچ دوک برای پیروزی استرالیایی‌ها کافی بود. سانتری از سوی گودوین از جناح چپ روی محوطه جریمه که در بین راه به یکی از بازیکنان حریف تغییر مسیر داد، توپ را روی سر دوک قرار داد و او هم آن را دور از دست‌های دروازه‌بان حریف آفریقایی به تور دروازه چسباند.

1770158

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، پس از پیروزی تیمش به خبرنگاران گفت:«من بی‌نهایت به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها امروز روحیه جنگنده استرالیایی‌ها را به نمایش گذاشتند. امیدوارم که توانسته باشیم کاری کنیم که مردم‌مان به تیم ملی‌شان افتخار کنند. در بازی قبلی‌مان برابر قهرمان جهان (فرانسه) هم اگرچه باختیم اما بازیکنانم همان‌قدر تلاش کردند که در این بازی دیدید. زمانی که منتقدان از ما ایراد می‌گیرند، این بیشتر به ما انگیزه می‌دهد. من بعد از بازی مقابل فرانسه به بازیکنانم گفتم که این بهترین بازی دوستانه‌ای بود که ما تا به حال داشته‌ایم. بسیاری از اشتباهات‌مان در آن بازی را برای بازی امروز برطرف کردیم و نتیجه‌اش این شد که بازی را بردیم. حالا به حرکت رو به جلوی خود ادامه می‌دهیم. بله ما یک پیروزی کسب کردیم اما هنوز هدف‌مان محقق نشده است و کارهای زیادی مانده است.»

1770157

جلال القادری سرمربی تیم ملی تونس پس از باخت تیمش به خبرنگاران گفت:«امروز حق‌مان نبود که به استرالیا ببازیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و دروازه آنها را هم به شدت تهدید کردیم. حریف فقط یک موقعیت گلزنی داشت و از آن هم بهره برد. در طرف مقابل ما پنج موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که نتوانستیم از هیچ‌یک از آنها به درستی استفاده کنیم. مقابل استرالیا بدشانسی آوردیم. در بازی قبلی مقابل دانمارک عالی بودیم اما امروز کار را برای استرالیا آسان کردیم چون بیش از اندازه به ارسال از جناحین و توپ‌های بلند تکیه کردیم در حالی که استرالیا در این دو مورد تبحر کافی دارد.»

دیدگاه‌ها