کد خبر : 1855741 | 05 آذر 1401 ساعت 19:32 | 14K بازدید | 6 دیدگاه

نتیجه منعکس کننده بازی درون زمین نیست؛

رنار: تا ثانیه آخر حضورمان در جام می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.

رنار: تا ثانیه آخر حضورمان در جام می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان که در دومین دیدار جام جهانی تیمش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب لهستان شد حرف هایش را در کنفرانس خبری درباره این مسابقه اینطور آغاز کرد: من به شما می‌گویم و باز هم تاکید می‌کنم مطمئن باشید که کار تمام نشده. تا ثانیه آخر که در جام هستیم بازی می‌کنیم و  هنوز شانس صعود داریم.
وضع ما مقابل مکزیک خیلی بهتر خواهد بود. از همه هواداران می‌خواهم که برای تاریخ سازی کنار ما باشند.
او سپس درباره پیروزی لهستان بیان کرد: لهستان توانست از بازی و زمین استفاده لازم را بکند. روز 30 نوامبر (روز بازی برابر مکزیک) روز بسیار مهمی برای ما خواهد بود. هنوز و هنوز و هنوز ما زنده‌‌ایم.
سرمربی عربستان در ادامه به مصدومیت نواف عابد اشاره کرد و گفت: عابد از ناحیه مچ پا مصدوم شده است.
بخش بعدی صحبت‌های رنار درباره کیفیت لواندوفسکی بود که موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل در پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل عربستان شد. او درباره مهاجم بارسلونا عنوان کرد: لواندوفسکی بازیکن خیلی خوبی است و خیلی خوب می‌تواند روی توپ مسلط شود و حرکت کند.او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. به او فرصت دادیم و گل زد.
هروه رنار سپس درباره از دست دادن پنالتی تیمش توسط سالم الدوساری اینطور توضیح داد: سالم برای زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی انتخاب شده بود. بازیکنانم را خیلی خوب می‌شناسم و به آنها افتخار می‌کنم. بعضی از آنها شاید اشتباه کردند ولی فوتبال یک بازی گروهی است.
سرمربی عربستان سپس به تمجید از کیفیت بازیکنان لهستان پرداخت و عنوان کرد: لهستان سه بازیکن خوب دارد و همچنین گلر بسیار خوبی دارند که توانست جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند.
از هروه رنار درباره گل دوم لهستان پرسیده شد که او این گل را اینطور ارزیابی کرده است: ما بدشانس نبودیم. مالکی روی گل دوم اشتباه داشت ولی به هر حال فوتبال یک بازی گروهی است. خیلی آسان است که درباره یک بازیکن خشمگین شویم ولی این مهم است که روحیه جمعی را بسازیم.
او در پایان بار دیگر به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: نتیجه منعکس کننده بازی درون میدان نیست. من به بازیکنانم افتخار می کنم. ما فرصت گلزنی را از دست دادیم و خطای واضحی داشتیم ولی ما تا آخرین ثانیه‌ای که در جام هستیم به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها