کد خبر : 1855776 | 05 آذر 1401 ساعت 22:05 | 163.3K بازدید | 17 دیدگاه

واکنش غیرمنتظره رنار به شکست عربستان

هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان دلیل لبخندش بعد از شکست تیمش برابر لهستان را توضیح داد.

واکنش غیرمنتظره رنار به شکست عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان که در بازی اول خود دست به کار بزرگی زد و آرژانتین را شکست داده بود، امروز مقابل لهستان قرار گرفت و با وجود ارائه یک نمایش خوب دیگر با نتیجه 2-0 برابر روبرت لواندوفسکی و هم‌تیمی‌هایش شکست خورد. موضوعی که باعث شد کار شاگردان هروه رنار برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی قطر دشوار شود.

با شکست برابر لهستان حالا معادلات صعود تیم ملی عربستان به مرحله حذفی جام جهانی پیچیده شده است. شاگردان هروه رنار در بازی آخر خود مقابل مکزیک قرار خواهند گرفت. مکزیکی ها امشب به مصاف آرژانتین خواهند رفت و بدون توجه به نتیجه‌ای که امشب حاصل شود، آن ها در جدال آخر خود به دنبال کسب پیروزی برابر حریف آسیایی خود خواهند بود.

1770265

یکی از نکات جالب توجه در رابطه با مسابقه امروز دو تیم عربستان و لهستان به سرمربی سعودی‌ها یعنی هروه رنار اختصاص داشت. وقتی خبرنگار الکاس قصد مصاحبه با رنار را داشت با چهره خندان این سرمربی فرانسوی مواجه شد. این خبرنگار از رنار سوال کرد که چرا با وجود شکست لبخند بر لب دارد که او در جواب گفت: " این را به خاطر داشته باشید. فقط در مواقعی که به تیمم افتخار می‌کنم لبخند می زنم. ما حداقل مستحق یک تساوی بودیم. بین دو نیمه هم با بازیکنان صحبت کردم و به آن ها روحیه دادم. اتفاق بدی نیفتاده و می رویم که در بازی آخر شرایط را تغییر دهیم."

دیدگاه‌ها