کد خبر : 1855742 | 05 آذر 1401 ساعت 19:44 | 49.1K بازدید | 3 دیدگاه

شایسته این برتری بودیم:

چهار امتیاز صعودمان را قطعی نمی‌کند

چسلاو میخنیویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، مدعی شد تیمش شایسته غلبه بر عربستان بوده است.

چهار امتیاز صعودمان را قطعی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان که در اولین مسابقه و با بدشانسی برابر مکزیک متوقف شده بود، امروز با دو گل موفق به غلبه بر عربستان شده و صدرنشین گروه خود در جام جهانی لقب گرفت. چسلاو میخنیویچ، سرمربی باتجربه تیم ملی لهستان، ضمن ابراز خوشحالی از این برتری تاکید کرد هنوز صعود تیمش به دور حذفی قطعی نشده و چهار امتیاز برای رسیدن به این مهم کافی نیست.

چسلاو میخنیویچ گفت: "بسیار خوشحالیم که این احساس شادی و رضایت را برای خود و هواداران لهستانی حاضر در اینجا و همچنین در کشور به ارمغان آورده ایم. البته چهار امتیاز نیز چیزی را حل نکرده و صعود ما به دور بعدی مسابقات را قطعی نخواهد کرد، اما در حال حاضر از کسب پیروزی و این سه امتیاز بسیار خوشحالیم.

فکر می‌کنم امروز بارها بازیکنان تیم نشان دادند که انگیزه بالایی برای کسب پیروزی داشته و می خواهند خودشان را ثابت کنند. می‌خواستیم از فضای پشت سر مدافعان تیم ملی عربستان استفاده کنیم که این حربه نتیجه‌ هم داشت و توانستیم به برتری دست یابیم.

لحظات کلیدی این مسابقه اتفاقاتی بود که در نیمه اول رقم خورد. ابتدا زیلنسکی دروازه را باز کرد و سپس شزنی نیز یک ضربه پنالتی را مهار کرد. شزنی هنگام نواختن ضربه پنالتی حریف فوق العاده کار کرد و من از او رضایت دارم. گل اول و پنالتی از دست رفته حریف ما را از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار داد و در ادامه می شد قدرت تیم ملی لهستان را در زمین احساس کرد. خوشحالم که موفق شدیم به برتری دست یابیم و معتقدم ما کاملا شایسته کسب این نتیجه بودیم."

دیدگاه‌ها